Konsumerizmo vizualinis triukšmas
Laba diena,
Šis nekomercinis tyrimas atliekamas humanitarinių mokslų tikslais, sprendžiant masinio vartojimo produktų dizaino kuriamą įtaką pirkėjui.
Tyrimo tikslas: išanalizuoti ryšį tarp vartotojiškumo įpročių ir prekinių ženklų kuriamo vizualinio triukšmo asmeninėse vartotojų erdvėse bei nustatyti jų poveikį emocinei būsenai.
Jūsų amžius:
Jūsų lytis:
Jūsų pajamos per mėnesį:
Kaip dažnai perkate maisto prekes?
Kitas variantas
- 4
Kur perkate maisto prekes?
Kitur
- Degalinėje
- parašysiu apie tyrime naudojamas pakuotes. tai prekių ženklai turintys net po šimtą metų įdirbio ir tapę beveik bendriniais pavadinimais. jie bus atpažįstami ir iš užrašo, bet praras dalį pasakojimo apie savo savybes. nerizikuočiau su minimalistiniu dizainu sugadinti dešimtmečių investicijas.
Žmonių skaičius Jūsų bute / namie:
Kokie aspektai daro įtaką Jūsų pasirinkimui perkant maisto prekes?
Ar galutinis prekės pasirinkimo sprendimas priklauso vien nuo Jūsų?
Ar Jūsų šaldytuve laikomos maisto prekės yra:
Jeigu į praeitą klausimą atsakėte „sugrupuotos“ pagal kokias charakteristikas grupuojate prekes:
Kitas
- sr
- Galiojimo laiką
- Saldytuvo saldymo stipruma
- Pagal galiojimo data
Kuris iš nuotraukoje pateiktų įpakavimo variantų Jums atrodo patraukliausias?
Kuris iš nuotraukoje pateiktų įpakavimo variantų Jums atrodo patraukliausias?
Kuris iš nuotraukoje pateiktų įpakavimo variantų Jums atrodo patraukliausias?
Kuris iš nuotraukoje pateiktų įpakavimo variantų Jums atrodo patraukliausias?
Kuris iš nuotraukoje pateiktų įpakavimo variantų Jums atrodo patraukliausias?
Kuris iš nuotraukoje pateiktų įpakavimo variantų Jums atrodo patraukliausias?
Kuris iš žemiau pateiktų variantų yra panašiausias į prekių išdėstymą Jūsų šaldytuve?
Kokia yra Jūsų pirma asociacija (jausmas), pasižiūrėjus į Andreas Gursky nuotrauką iš „99 cent“ kolekcijos?
- as
- g
- g
- norisi išeiti
- Žiauru
- sandelis
- Mizaika, triukšmas, turgus
- Labai margas vaizdas,daug spalvų.
- Domino
- labai didelis pasirinkimas, akys raipsta