Konsumerizmo vizualinis triukšmas
Laba diena,
Šis nekomercinis tyrimas atliekamas humanitarinių mokslų tikslais, sprendžiant masinio vartojimo produktų dizaino kuriamą įtaką pirkėjui.
Tyrimo tikslas: išanalizuoti ryšį tarp vartotojiškumo įpročių ir prekinių ženklų kuriamo vizualinio triukšmo asmeninėse vartotojų erdvėse bei nustatyti jų poveikį emocinei būsenai.
![Konsumerizmo vizualinis triukšmas](/rails/active_storage/blobs/proxy/eyJfcmFpbHMiOnsibWVzc2FnZSI6IkJBaHBBbUlvIiwiZXhwIjpudWxsLCJwdXIiOiJibG9iX2lkIn19--753f8c801af36b4c7910cec7688471c5f6ab3308/img.webp)
Jūsų amžius:
Grafikas
Lentelė
Jūsų lytis:
Grafikas
Lentelė
Jūsų pajamos per mėnesį:
Grafikas
Lentelė
Kaip dažnai perkate maisto prekes?
Grafikas
Lentelė
Kitas variantas
Kur perkate maisto prekes?
Grafikas
Lentelė
Kitur
Žmonių skaičius Jūsų bute / namie:
Grafikas
Lentelė
Kokie aspektai daro įtaką Jūsų pasirinkimui perkant maisto prekes?
Grafikas
Lentelė
Ar galutinis prekės pasirinkimo sprendimas priklauso vien nuo Jūsų?
Grafikas
Lentelė
Ar Jūsų šaldytuve laikomos maisto prekės yra:
![Ar Jūsų šaldytuve laikomos maisto prekės yra:](/rails/active_storage/blobs/proxy/eyJfcmFpbHMiOnsibWVzc2FnZSI6IkJBaHBBcTZmIiwiZXhwIjpudWxsLCJwdXIiOiJibG9iX2lkIn19--53a9b9e45be0e8d817cab201ead618d953e45a3a/img.webp)
Grafikas
Lentelė
Jeigu į praeitą klausimą atsakėte „sugrupuotos“ pagal kokias charakteristikas grupuojate prekes:
Grafikas
Lentelė
Kitas
Kuris iš nuotraukoje pateiktų įpakavimo variantų Jums atrodo patraukliausias?
![Kuris iš nuotraukoje pateiktų įpakavimo variantų Jums atrodo patraukliausias?](/rails/active_storage/blobs/proxy/eyJfcmFpbHMiOnsibWVzc2FnZSI6IkJBaHBBcStmIiwiZXhwIjpudWxsLCJwdXIiOiJibG9iX2lkIn19--38a9f28d5ee7601a21bb7fdb5c04634115a9876e/img.webp)
Grafikas
Lentelė
Kuris iš nuotraukoje pateiktų įpakavimo variantų Jums atrodo patraukliausias?
![Kuris iš nuotraukoje pateiktų įpakavimo variantų Jums atrodo patraukliausias?](/rails/active_storage/blobs/proxy/eyJfcmFpbHMiOnsibWVzc2FnZSI6IkJBaHBBclNmIiwiZXhwIjpudWxsLCJwdXIiOiJibG9iX2lkIn19--f71d705bb93324b6214150ab920523bf2653ac1c/img.webp)
Grafikas
Lentelė
Kuris iš nuotraukoje pateiktų įpakavimo variantų Jums atrodo patraukliausias?
![Kuris iš nuotraukoje pateiktų įpakavimo variantų Jums atrodo patraukliausias?](/rails/active_storage/blobs/proxy/eyJfcmFpbHMiOnsibWVzc2FnZSI6IkJBaHBBck9mIiwiZXhwIjpudWxsLCJwdXIiOiJibG9iX2lkIn19--4e20fc141ddf01917d741e856a72731d2f1e8549/img.webp)
Grafikas
Lentelė
Kuris iš nuotraukoje pateiktų įpakavimo variantų Jums atrodo patraukliausias?
![Kuris iš nuotraukoje pateiktų įpakavimo variantų Jums atrodo patraukliausias?](/rails/active_storage/blobs/proxy/eyJfcmFpbHMiOnsibWVzc2FnZSI6IkJBaHBBckNmIiwiZXhwIjpudWxsLCJwdXIiOiJibG9iX2lkIn19--44e1bd74600fac34a1f85305cb7e4211933a084f/img.webp)
Grafikas
Lentelė
Kuris iš nuotraukoje pateiktų įpakavimo variantų Jums atrodo patraukliausias?
![Kuris iš nuotraukoje pateiktų įpakavimo variantų Jums atrodo patraukliausias?](/rails/active_storage/blobs/proxy/eyJfcmFpbHMiOnsibWVzc2FnZSI6IkJBaHBBcktmIiwiZXhwIjpudWxsLCJwdXIiOiJibG9iX2lkIn19--3e763e2fd65dff6b129013ad46815f1dd1623bb8/img.webp)
Grafikas
Lentelė
Kuris iš nuotraukoje pateiktų įpakavimo variantų Jums atrodo patraukliausias?
![Kuris iš nuotraukoje pateiktų įpakavimo variantų Jums atrodo patraukliausias?](/rails/active_storage/blobs/proxy/eyJfcmFpbHMiOnsibWVzc2FnZSI6IkJBaHBBckdmIiwiZXhwIjpudWxsLCJwdXIiOiJibG9iX2lkIn19--a7e260e00cb12e176ead5de4217b28dfbf4e9cfe/img.webp)
Grafikas
Lentelė
Kuris iš žemiau pateiktų variantų yra panašiausias į prekių išdėstymą Jūsų šaldytuve?
![Kuris iš žemiau pateiktų variantų yra panašiausias į prekių išdėstymą Jūsų šaldytuve?](/rails/active_storage/blobs/proxy/eyJfcmFpbHMiOnsibWVzc2FnZSI6IkJBaHBBcldmIiwiZXhwIjpudWxsLCJwdXIiOiJibG9iX2lkIn19--e22be2e817186c1ba78be198cbf7ed5327124993/img.webp)
Grafikas
Lentelė
Kokia yra Jūsų pirma asociacija (jausmas), pasižiūrėjus į Andreas Gursky nuotrauką iš „99 cent“ kolekcijos?
![Kokia yra Jūsų pirma asociacija (jausmas), pasižiūrėjus į Andreas Gursky nuotrauką iš „99 cent“ kolekcijos?](/rails/active_storage/blobs/proxy/eyJfcmFpbHMiOnsibWVzc2FnZSI6IkJBaHBBcmFmIiwiZXhwIjpudWxsLCJwdXIiOiJibG9iX2lkIn19--347857547c55d7a87a7b2121d9c40122834e9623/img.webp)
Kuris iš nuotraukoje pateiktų įpakavimo variantų Jums atrodo patraukliausias?
![Kuris iš nuotraukoje pateiktų įpakavimo variantų Jums atrodo patraukliausias?](/rails/active_storage/blobs/proxy/eyJfcmFpbHMiOnsibWVzc2FnZSI6IkJBaHBBcmVmIiwiZXhwIjpudWxsLCJwdXIiOiJibG9iX2lkIn19--402380631a54c1474faf1841ce57b5d43ce9aaae/img.webp)
Grafikas
Lentelė
Kuris iš nuotraukoje pateiktų įpakavimo variantų Jums atrodo patraukliausias?
![Kuris iš nuotraukoje pateiktų įpakavimo variantų Jums atrodo patraukliausias?](/rails/active_storage/blobs/proxy/eyJfcmFpbHMiOnsibWVzc2FnZSI6IkJBaHBBcmlmIiwiZXhwIjpudWxsLCJwdXIiOiJibG9iX2lkIn19--0ce57c0d8733a9e5a5b235c6beb8ade258e04916/img.webp)
Grafikas
Lentelė