Koncepto „Pasitikėjimas mikro-influenceriu“ struktūra

Gerbiamieji,

 

esu Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos Vadybos magistrantūros studijų programos studentė. Rengiu baigiamąjį darbą tema - koncepto „Pasitikėjimas mikro-influenceriu“ struktūra ir  atlieku pilotinę apklausą, kuri padės pasiekti darbo tikslų.

 

Apklausa yra anoniminė. Apklausos duomenys bus analizuojami ir pateikiami apibendrinti baigiamajame magistro darbe, laikantis anonimiškumo ir konfidencialumo principų.

 

Jei sutinkate dalyvauti apklausoje, atsakykite į klausimus ir pažymėkite atsakymus, tiksliausiai atitinkančius Jūsų nuomonę.

 

Ačiū Jums!


Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Įrašykite vieno JUMS ŽINOMO INFLUENCERIO (vyro ar moters) vardą ir pavardę arba slapyvardį. Į tolesnius klausimus atsakinėkite vertindami Jūsų įvardintą asmenį  ✪

2. Nurodykite, kiek sekėjų ar prenumeratorių turi jūsų pasirinktas influenceris: ✪

3. Apibūdinkite savo pasirinktą influencerį, skalėje nuo 1 iki 5, kur 1 reiškia „visiškai nesutinku“, o 5 reiškia „visiškai sutinku“. Vertinkite galvodami apie influencerį, kurį įvardinote pirmame klausime. ✪

1. Visiškai nesutinku
2. Nesutinku
3. Nei sutinku, nei nesutinku
4. Sutinku
5. Visiškai sutinku
Geranoriškas
Patrauklus
Sąžiningas
Kompetentingas
Patikimas
Originalus

4. Įvertinkite savo pasitikėjimą JŪSŲ PASIRINKTU INFLUENCERIU, skalėje nuo 1 iki 5, kur 1 reiškia „visiškai nepasitikiu“, o 5 reiškia „labai pasitikiu“.  ✪

5. Kokia tikimybė, kad rekomenduotumėte JŪSŲ PASIRINKTO INFLUENCERIO reklamuojamas paslaugas ar produktus savo draugams? Įvertinkite tikimybę, skalėje nuo 1 iki 5, kur 1 reiškia „tikrai nerekomenduočiau“ , o 5 reiškia „tikrai rekomenduočiau“.  ✪

6. Nurodykite, kiek būdingos JŪSŲ PASIRINKTAM INFLUENCERIUI žemiau išvardintos savybės, skalėje nuo 1 iki 5, kur 1 reiškia "visiškai nebūdinga, o 5 reiškia "labai būdinga". ✪

Visiškai nebūdinga
Nebūdinga
Nei būdinga, nei nebūdinga
Būdinga
Labai būdinga
Visada atsako į komentatorių klausimus
Padeda savo sekėjams, jei kyla kokių problemų su prekių ar paslaugų vartojimu
Rūpi visuomeniniai reikalai
Abejingas socialiniams projektams
Prisideda prie labdaros ar paramos veiklų
Turi emocinį ryšį su savo auditorija
Gražus, fiziškai patrauklus žmogus
Charizmatiška asmenybė
Stokoja asmeninio žavesio
Geba patraukliai perteikti pranešimus
Klaidina sekėjus savo kuriamu turiniu
Neslepia, kad uždirba už prekių/paslaugų reklamą
Tesi duotus pažadus
Ignoruoja kritiką
Demonstruoja moralines vertybes/savybes
Gerai žino ir supranta, ką reklamuoja
Suprantamai paaiškina sudėtingus dalykus
Nuolat atnaujina informaciją
Didelį dėmesį skiria informacijos šaltinių patikimumui
Remiasi žiniomis ir patirtimi, kurdamas turinį
Atvirai dalinasi savo asmenine patirtimi ir gyvenimu
Kuriamas turinys yra originalus, autentiškas
Reklamuoja prekes/paslaugas, kuriomis pats netiki
Orientuotas į vartotojų pageidavimus
Geba išlikti natūralus, savimi

7. Jūsų lytis: ✪

8. Jūsų amžius: ✪

9. Jūsų išsilavinimas: ✪