Komunikacinių kompetencijų ugdymo galimybės neformalios veiklos užsiėmimų (anglų kalbos būrelio) metu

Sveiki!

Esu pedagogikos studentė.  Atlieku tyrimą apie komunikacinių kompetencijų ugdymo galimybes neformalios veiklos užsiėmimų (anglų kalbos būrelio) metu. Prašau nepagailėti laiko ir atsakyti į anketos klausimus. Anketos yra anoniminės, tyrimo rezultatai bus naudojami tik šiame tyrime, viešai publikuojami nebus.

Dėkoju! :)

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Koks Jūsų amžius? ✪

2. Koks Jūsų pedagoginio darbo stažas mokykloje? ✪

3. Kokia Jūsų kvalifikacinė kategorija? ✪

4. Jūsų nuomone, kodėl vaikai lanko neformaliojo anglų kalbos ugdymo užsiėmimus?  ✪

5. Kokias vaiko savybes ugdo neformalūs anglų kalbos užsiėmimai? (Galimi keli variantai)  ✪

6. Kokius ir kaip dažnai metodus dažniausiai naudojate anglų kalbos užsiėmimų metu?  ✪

Labai dažnai
Dažnai
Retai
Niekada
Individualios užduotys
Teksto skaitymas
Rašymas
Darbas poroje
Darbas grupėse
Diskusijos
Žaidimai
Minčių lietus
Minčių žemėlapis
Bendras piešinys
Vaidinimai

8. Koks dažniausiai yra Jūsų vaidmuo organizuojant užsiėmimus?  ✪

Labai dažnai
Dažnai
Retai
Niekada
Drąsintojas
Organizatorius
Planuotojas
Iniciatorius
Patarėjas
Pavyzdys
Vykdytojas
Stebėtojas
Vertintojas

7. Kokias ir kaip dažnai naudojate papildomas mokymo priemones? ✪

Labai dažnai
Dažnai
Retai
Niekada
Vaizdines (paveikslėliai, plakatai, kortelės, multimedia, lėlės)
Garsines (tekstų, muzikos įrašai)
Kompiuterines programas

9. Kokius metodus, kokias papildomas veiklas siūlytumėte taikyti/ vykdyti neformalių anglų kalbos užsiėmimų metu? ✪

10. Kokiais šaltiniais naudojatės, norėdami sužinoti naujausias metodikos naujoves? ✪

11. Kaip mokiniai vieni su kitais bendrauja būrelyje?  ✪

11. Ar neformaliojo anglų kalbos ugdymo metu atsižvelgiate į vaikų poreikius?  ✪

12. Ar užsiemimų metu aptariate tai ką išmokote? ✪

13. Išdėstykite savo nuomonę apie problemas, kylančias organizuojant neformalųjį anglų kalbos ugdymą ir pateikite galimus sprendimo būdus.  ✪