Komunikacija su fiziniais klientais ERGO draudimo bendrovėje
Gerbiamas (-a-) respondente, esu Vilniaus kolegijos verslo vadybos fakulteto baigiamojo kurso studentė. Ruošiu mokslo baigiamąjį tiriamąjį darbą tema „ ERGO draudimo bendrovės išorės komunikacijos gerinimas“. Atlieku tyrimą, kurio tikslas – identifikuoti išorės komunikacijos trūkumus ERGO draudimo bendrovėje, numatyti jų šalinimo galimybes. Pateiktuose klausimuose prašoma pažymėti savo atsakymą. Maloniai kviečiu dalyvauti apklausoje, Jūsų nuomonė labai svarbi nagrinėjant ERGO draudimo bendrovės komunikaciją su klientais. Klausimynas yra anonimiškas. Jūsų pateikta nuomonė bus naudojama tik baigiamojo mokslo tiriamojo darbo rašymui. Anketa skirta ERGO draudimo bendrovės fiziniams klientams.
Ačiū už Jūsų atsakymus!
Kiek metų esate ERGO bendrovės klientas?
Kaip dažnai naudojatės ERGO draudimo bendrovės paslaugomis?
Lentelėje pateikti teiginiai, apibūdinantys bendrovės komunikavimo su klientais sąlygas. Atsakykite į kiekvieną iš teiginių ir pažymėkite Jums tinkantį atsakymą. Kaip dažnai susiduriate su tokiomis aplinkybėmis kaip:
Iš kokių informacijos šaltinių Jūs paprastai sužinote apie ERGO bendrovėje teikiamas draudimo paslaugas?
Ar teko kada nors nukentėti (pvz., morališkai ar finansiškai, gauti įsiskolinimą ir pan.) dėl klaidingai ERGO bendrovės darbuotojo ar tarpininko pateiktos informacijos Jums?
Jei teko nukentėti dėl ERGO bendrovės klaidingai pateiktos informacijos Jums, kokios buvo pasekmės? (parašykite)
- nebuvo
- Neteko
- ne
- ne
- darbuotojas neišsaiškino poreikių, sudarė metinę sutartį, nors reikėjo tik pusei metų
- ne viena karta teko gauti grasinancius laiskus
- buvau gauta skola, nors buvo ne mano kaltė
- Turėjau susimokėti šiek tiek daugiau nei buvo nustatyta pačioje pradžioje.
- skola
- nebuvo atlyginta žala