Komplekso "Grand Spa Lietuva" rėmimo priemonių vertinimas

Kauno Kolegijos Turizmo ir viešbučių vadybos  katedros Druskininkų skyriaus studentė rengia apklausą, kurios tikslas – įvertinti komplekso „Grand SPA Lietuva“ naudojamų rėmimo priemonių efektyvumą.

Jūsų lytis

Jūsų amžius

Jūsų socialinė padėtis

Apie "Grand Spa Lietuva" teikiamas paslaugas sužinojote iš:

Kas turėjo įtakos pasirenkant kompleksą "Grand Spa Lietuva"?

Jūsų viešnagės tikslas komplekse "Grand Spa Lietuva"?

Kaip Jūs įtakoja reklaminės skrajutės, paslaugų katalogai, lauko stendai?

Ar Jūs domina komplekso "Grand Spa Lietuva" rengiamos akcijos?

Kokiu būdu norėtumėte gauti informaciją apie komplekso vykdomas akcijas?

įvesk klausimą

Įvertinkite komplekso „Grand SPA Lietuva“ reklamos komunikacijos priemones pagal žemiau pateiktus kriterijus (1-labai blogai, 2-blogai, 3-vidutiniškai, 4-gerai, 5-labai gerai).

Įvertinkite komplekso „Grand SPA Lietuva“ taikomas pardavimų skatinimo priemones pagal žemiau pateiktus kriterijus (1-labai blogai, 2-blogai, 3-vidutiniškai, 4-gerai, 5-labai gerai).

Įvertinkite komplekso „Grand SPA Lietuva“ asmeninio pardavimo taikymą pagal žemiau pateiktus kriterijus (1-labai blogai, 2-blogai, 3-vidutiniškai, 4-gerai, 5-labai gerai).

Įvertinkite komplekso „Grand SPA Lietuva“ taikomas ryšių su visuomene priemonės pagal žemiau pateiktus kriterijus (1-labai blogai, 2-blogai, 3-vidutiniškai, 4-gerai, 5-labai gerai).

Įvertinkite komplekso „Grand SPA Lietuva“ veiklos kokybę (1-labai blogai, 2-blogai, 3-vidutiniškai, 4-gerai, 5-labai gerai):

Kaip Jūs manote, ar komplekse „Grand SPA Lietuva“ teikiamų paslaugų kainos atitinka kokybę?

Kas, Jūsų nuomone, yra svarbu siekiant komplekso „Grand SPA Lietuva“ rėmimo priemonių tobulinimo?:

Ar ateityje ketinate apsilankyti komplekse „Grand SPA Lietuva“?

Jūsų pasiūlymai ir pastabos

    Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą