Kompiuterinių žaidimų mėgėjų požiūris į reklamą žaidimuose

Gerbiamieji respondentai,kviečiu Jus dalyvauti apklausoje apie reklamą kompiuteriniuose žaidimuose ir išsakyti savo nuomonę. Tyrimo rezultatai bus analizuojami bakalauriniame darbe tema „Interaktyvių žaidimų panaudojimas reklamai“. Iš anksto dėkoju už Jūsų nuoširdžius atsakymus.
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Kaip ilgai naudojatės kompiuteriu:

2. Kaip ilgai naudojatės interneto paslaugomis:

3. Kiek metų žaidžiate interaktyvius žaidimus (PC, žaidimų konsolės ir kt.):

4. Kaip dažnai žaidžiate kompiuterinius žaidimus:

5. Kur dažniausiai žaidžiate kompiuterinius žaidimus:

6. Kokius žaidimus labiausiai mėgstate (galimi keli atsakymų variantai):

7. Kodėl žaidžiate kompiuterinius žaidimus (galimi keli atsakymų variantai):

8. Kai per TV rodo reklamą, Jūs: (galimi keli atsakymų variantai)

9. Ypač dažnai reklamuojamą prekę Jūs:

10. Maloniausia matyti reklamą, susijusią su: (galimi keli atsakymų variantai)

11. Ar dažnai pastebite įmonių/produktų logo, reklaminius pranešimus, žaisdami mėgstamus žaidimus:

12. Jeigu prisimenate matytus logotipus, išvardinkite juos:

13. Kokius jausmus patiriate, kai pamatote žinomos įmonės logo ar mėgstamo produkto reklamą žaidime:

14 Ar pirktumėte kompiuterinį žaidimą,jei jis kainuotų pigiau,tačiau jame būtų reklaminių pranešimų:

15. „Sutikčiau su bet kokiu reklamos kiekiu mėgstamame žaidime, jeigu jis būtų visiškai nemokamas":

16.Ar kada nors žaidėte žaidimą,kuriame būtų pristatomas produktas ar akcija (pav. www.metadoxil.lt)

17. Kaip dažniausiai rasdavote tokio pobūdžio interaktyvius žaidimus(galimi keli atsakymų variantai)

18. Ar siųsdavote nuorodą draugams:

19. Kaip vertinate tokio pobūdžio interaktyvius žaidimus ir įmones, kurios tai remia:

20. Ar žinote, kas yra „Second Life“:

21. Kaip vertinate virtualius pasaulius, tokius kaip „Second Life“:

22. Ar žaidžiate „Second Life“:

23. Kodėl žaidžiate „Second Life“: (galimi keli atsakymų variantai)

24. Kokias Lietuvos ir užsienio įmones buvote pastebėję „Second Life“:

25. Kaip vertinate įmones, kurios yra įžengusios į „Second Life“?

26. Jūsų lytis:

27. Jūsų amžius:

28. Jūsų išsilavinimas:

29. Jūsų mėnesinės pajamos:

30. Jūsų šeimyninė padėtis:

31. Jūsų gyvenamoji vieta: