Kokybės valdymo efektyvumas sveikatos priežiūros įstaigose, taikant kokybės vadybos sistemas.

Vilniaus universiteto, Kauno humanitarinio fakulteto magistrantė Eglė Jonaitytė atlieka tyrimą tema “Kokybės valdymo efektyvumas sveikatos priežiūros įstaigose, taikant kokybės vadybos sistemas”. Anketos tikslas – ištirti kokybės valdymo ypatumus sveikatos priežiūros įstaigose. Anketa yra anoniminė. Apklausos duomenys bus naudojami tik magistro baigiamajame darbe.
Rezultatai yra viešai prieinami

Jūs dirbate: ✪

Jūs esate: ✪

Jūsų darbo stažas: ✪

Esu gerai susipažinęs (-usi) su SP įstaigoje įdiegta kokybės vadybos sistema. ✪

Aiškiai suprantu įdiegtos kokybės vadybos sistemos tikslus. ✪

SP įstaigoje sertifikavus kokybės vadybos sistemą, teikiamų paslaugų kokybė žymiai pagerėjo. ✪

Aš įsiklausau į pacientų/klientų lūkesčius ir gerinu paslaugų kokybę atsižvelgdamas (-a) į juos. ✪

Pacientų/klientų poreikiai SP įstaigoje vykdomi dėmesingai ir su pagarba. ✪

Jaučiu, kad darbe esu skatinamas (-a) atsiskleisti. ✪

Man netrūksta motyvacijos dirbti. ✪

Esu skatinamas (-a) įsitraukti į kokybės gerinimo procesą. ✪

Vadovai atsižvelgia į darbuotojų pasiūlymus pagerinti paslaugų kokybę. ✪

SP įstaiga nuolat bendradarbiauja su savo tiekėjais. ✪

SP įstaiga su tiekėjais kuria santykius, nešančius vertę abiems pusėms. ✪

Darbe visada vadovaujuosi nustatyta tvarka ir taisyklėmis. ✪

Dirbu remdamasis (-asi) pareigybinėmis instrukcijomis. ✪

Aiškiai suprantu savo atsakomybės ribas. ✪

SP įstaigos rezultatyvumo gerinimui svarbu suprasti tiek atskirus procesus, tiek visą sistemą. ✪

Sprendimus priimu remdamasis (-asi) SP standartais bei normomis. ✪

Informacija apie SP įstaigos pacientus/klientus yra nuolat analizuojama. ✪

Stengiuosi ir esu skatinamas (-a) nuolat tobulėti. ✪

SP įstaigoje nuolat gerinamos darbo sąlygos (atnaujinama įranga, užtikrinamas saugumas). ✪