kokią įtaką vartotojo ekonominei elgsenai turi reklaminės antraštės?

Šiuo metu mes, Vilniaus kolegijos antro kurso studentės, atliekame apklausą, kurios metu norime išsiaiškinti, kokią įtaką vartotojui turi reklaminės antraštės. Maloniai prašome Jus atvirai ir išsamiai atsakyti į šios nedidelės anketos klausimus.

1. Ką pirmiausiai pastebite išvydę reklamą?

2. Ar atkreipiate dėmesį į reklamines antraštes (šūkius)?

3. Ar Jus sudomina reklaminės antraštės?

4. Kas labiausiai atkreipia dėmesį reklamos antraštę?

5. Kaip suformuluoti šūkiai skamba patraukliau?

6. Kokia forma pateiktą šūkį įsimenate geriausiai?

7. Ar pasitikite reklaminiais šūkiais?

8. Ar antraštės turinys turi įtakos produkto įsigyjimui?

9. Kokią įtaką turi reklama Jūsų perkamų produktų pasirinkimui?

10. Ar jaučiate reklamos daromą spaudimą įsigyti tam tikrus produktus

11. Kaip manote, kokia yra reklaminės antraštės paskirtis?

12. Jūsų lytis:

13. Amžius:

14. Kur Jūs gyvenate?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą