Kodėl kaip pamišę perkame drabužius?

Jūs esate nuoširdžiai prašomas atsakyti į anoniminę anketą – kokie veiksniai daro įtaką Jūsų sprendimui pirkti vieną ar kitą aprangos gaminį. Kiekvieną veiksnį įvertinkite skalėje pagal pateiktus kriterijus.Tyrimo rezultatai bus panaudoti magistriniame darbe. Iš anksto ačiū už Jūsų pagalbą. (Sutrumpinimas - pr.ž. - prekės ženklas)

1.Kurie aprangos gaminio veiksniai daro įtaką jūsų apsisprendimui pirkti drabužį?: a)Prekės ženklas

b)Kaina

c)Kokybė

d)Aptarnavimas parduotuvėje

e)Parduotuvės įvaizdis

f)Vietos, kur galima įsigyti, pasiekiamumas

g)Aprangos gaminio tinkamumas

h)Drabužio naujumas (pagal mados tendencijas)

2. Kurie veiksniai, susiję su jumis pačiu, daro įtaką apsisprendimui pirkti drabužį?a)Gyvenimo būdas

b)Mados tendencijos

c)Asmeniniai charakterio bruožai

d)Aplinkinių spaudimas

e)masinių informavimo priemonių pateikiama informacija

3. Kurios masinio informavimo priemonės daro įtaką jūsų pasirinkimui? a)Spausdinta reklama

b)Informacija gaunama parduotuvėje

c)Televizija

d)Reklama internete

e)Radijo reklama

f)Pasiūlymas paštu (pvz.katalogais)

g)"Iš lūpų į lūpas"

4. Kaip jūs pats save apibūdintumėte? (pasirinkite vieną iš dviejų variantų):a)paprastas - išrankus

b)praktiškas - nepraktiškas

c)Seksualus - nekaltas

d)Drąsus - atsargus

e)Konservatyvus - madingas

g)Nenustygstantis vietoje - apatiškas

h)Jautrus - bejausmis

i)Užsidaręs-mėgstantis bendrauti

j)Suktas, gudrus - impulsyvus

5. Kokio prekės ženklo drabužius perkate?(Išvardinkite: 1 pr.ž..., 2 pr.ž...., 3 pr.ž..., ir t.t.)

  1. Tonze mugyla , nike , dalbačomis , Kurmeal, sheropealls , krueks Johns, bybeys gey.
  2. Nekreipiu dėmesio
  3. Jack and Jones, levi's, big star, converse, nike, adidas, puma, S'Oliver, Blend of America, INQ, Denim, Hugo Boss
  4. 1 pr.z. mango 2 pr.z. sisley 3 pr.z. extyn 4 pr.z. versace 5 pr.z. motivi 6 pr.z. stefanel 7 pr.z. phard
  5. gap, guess, ravel, doroty perkins, h&m
  6. vero moda, promod, apranga
  7. 1pr.ž. H and M 2pr.ž. Only
  8. 1 pr.ž.vero moda 2 pr.ž.zara 3 pr.ž.monton ......
  9. 1. pr ZARA 2. TERRANOVA 3. HUMANA :DDD
  10. Vero Moda, Salomon, Sparta, Utenos Trikotazas.
…Daugiau…

5.1.Įvertinkite savo požiūrį į jūsų paminėtus prekės ženklų veiksnius: 1 pr.ž. a) Žinomumas

b)Kaina

c)Kokybė

d)Aptarnavimas

e)Parduotuvės įvaizdis

f)Vietos, kur galima įsigyti, pasiekiamumas

g)Drabužio tinkamumas

h)Naujumas (pagal mados tendencijas)

2 pr.ž.: a)Žinomumas

b)Kaina

c)Kokybė

d)Aptarnavimas

e)Parduotuvė įvaizdis

f)Vietos, kur galima įsigyti, pasiekiamumas

g)Drabužio tinkamumas

h)Naujumas pagal mados tendencijas

3 pr.ž. a)Žinomumas

b)Kaina

c)Kokybė

d)Aptarnavimas

e)Parduotuvės įvaizdis

f)Vietos, kur galima įsigyti, pasiekiamumas

g)Drabužio tinkamumas

h)Naujumas pagal mados tendencijas

4 pr.ž. a)Žinomumas

b)Kaina

c)Kokybė

d)Aptarnavimas

e)Parduotuvės įvaizdis

f)Vietos, kur galima įsigyti, pasiekiamumas

g)Drabužio tinkamumas

h)Naujumas pagal mados tendencijas

5 pr.ž. a)Žinomumas

b)Kaina

c)Kokybė

d)Aptarnavimas

e)Parduotuvės įvaizdis

f)Vietos, kur galima įsigyti, pasiekiamumas

g)Drabužio tinkamumas

h)Naujumas pagal mados tendencijas

6 pr.ž. a)Žinomumas

b)Kaina

c)Kokybė

d)Aptarnavimas

e)Parduotuvės įvaizdis

f)Vietos, kur galima įsigyti, pasiekiamumas

g)Drabužio tinkamumas

h)Naujumas pagal mados tendencijas

7 pr.ž. a)Žinomumas

b)Kaina

c)Kokybė

d)Aptarnavimas

e)Parduotuvės įvaizdis

f)Vietos, kur galima įsigyti, pasiekiamumas

g)Drabužio tinkamumas

h)Naujumas pagal mados tendencijas

6. Jūsų amžius (įrašyti)

  1. 29
  2. 22
  3. 21
  4. 22
  5. 20
  6. 21
  7. 19
  8. 21
  9. 23
  10. 22
…Daugiau…

7. Jūsų lytis:

8. Jūsų gynosios pajamos per mėn.:

9. Aciū už atsakymus. Jūsų komentarai:

  1. Ė tu dalbajina besmegenis greičiau ištrauktu iš veido savo morka negu tu snarglį iš nosies...!!!!!
  2. Nuobodi anketa
  3. drabuziu pirkimui dideles itakos turi pirkimo metu esama nuotaika ir kompanija. svarbu kad butu salia zmogus kuris nuosirdziai patartu ar drabuzis tinka ar ne, savas zmogus tave pazista, zino tavo charakterio ir gyvenimo budo ypatybes, todel dazniausiai jis gali buti geresnis patarejas nei parduotuveje dirbantys pardavejai-konsultantai (kuriems kartais tiesiog liepta isiulyt preke, nes neretai nuo parduotuves apyvartos priklauso darbuotojo atlyginimas ar priedai).
  4. pasirinkta labai idomo tema darbui. sekmes:)
  5. gera anketa:) apie malonius dalykus:)jauciu, kad magistrinis bus idomus.
  6. Nemazai drabuziu siuviuosiu pas siuveja.
  7. visai idomu buvo atsakyti i klausimus, juolab kad esu 19 metu 1kurse =]
  8. Iskylo problemu su prekes zenklu. As visai neatsizvelgiu i prekes zenkla, todel i klaus. nuo 5 iki 7 man buvo neimanoma atsak. :)
  9. o jei zmones nesiperka firminese parduotuvese,kaip tada atsakineti i klausimus?..nes yra pperkanciu ir turguj, ir humanoj, o ten juk negali isskirt jokios firmos ar aptarnavimo.tai tiek(:
  10. Asmeniskai man, labai didelia itaka daro nuolaidos ir prekiu ispardavimai (sezoninia ir pan.). Daugiausia pinigu ir demesio apsipirkimams skiriu butent tuo laikotarpiu.
…Daugiau…
Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą