Klientų valdymo sistemos (CRM) įtaka telekomunikacijų įmonių klientams

Šia anketa siekiama išsiaiškinti telekomunikacijų įmonių, besinaidojančių klientų valdymo sistema, klientų patirtį.

Jūsų lytis.

Jūsų amžius.

Kokiu mobiliojo ryšio operatoriumi naudojatės?

Kodėl pasirinkote šią įmonę? (galimi keli atsakymų variantai)

Kaip įvertintumėt savo santykius su įmone?

Ar pasitikite įmone?

Kaip įvertintumėte įmonės paslaugų ir produktų kokybę?

Kiek laiko naudojatės operatoriaus paslaugomis?

Ar laikui bėgant pajutote kokius teigiamus ar neigiamus pokyčius įmonėje?

Ar įmonė suteikia personalizuotas paslaugas? (asmeniškai informuoja apie akcijas)

Kaip telekomunikacijos įmonė su Jumis susisiekia?

Ar greitai įmonės darbuotojai išsprendžia Jums iškilusias problemas?

Ar pakanka informacijos įmonės internetiniame tinklalapyje apie teikiamas paslaugas ir produktus?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą