KLIENTŲ PASITENKINIMO SVEIKATINIMO PASLAUGŲ KOKYBĖS ANALIZĖ UAB “GEMMA” PAVYZDŽIU
Esu SMK Sveikatingumo ir grožio verslo programos studentė. Pasaulyje atlikti moksliniai tyrimai parodė, kad siekiant pagerinti reabilitacijos centrų paslaugų kokybę ir užtikrinti didesnį vartotojų pasitenkinimą paslaugomis, būtina ištirti, identifikuoti su kokiomis problemomis susiduria šių paslaugų vartotojai. Šiuo tikslu atlieku bakalaurinio darbo tyrimą ir prašau Jūsų atsakyti į šios anketos klausimus. Ši apklausa yra anoniminė. Tikiuosi, kad surinkti duomenys ir atlikta analizė padės pagerinti reabilitacijos centro „Gemma“ teikiamų paslaugų kokybę, užtikrinti vartotojų didesnį pasitenkinimą paslaugomis. Iš anksto dėkoju Jums už skirtą laiką ir malonų sutikimą bendradarbiauti. Ačiū.
Anketos rezultatai yra viešai prieinami