Klientų pasitenkinimo lygio ir lojalumo, užsisakant maisto ar maisto prekes internetu, tyrimas
Gerb. Respondente,
Klaipėdos universiteto Socialinių ir humanitarinių mokslų fakulteto III kurso vadybos bakalauro studijų programos studentė atlieka tyrimą, kurio tikslas
– įvertinti veiksnius, lemiančius klientų pasitenkinimo lygį ir lojalumą, apsiperkant per internetines maisto ar maisto prekių platformas.
Jūsų pateikti asmeniniai duomenys ir atsakymai yra anoniminiai ir konfidencialūs. Anketos užpildymo apytikslė trukmė – 10-15 min.
Tyrimo metu gauti duomenys bus panaudoti rengiant verslo analitikos projektą.
Jūsų nuoširdūs atsakymai bus labai vertingi atliekant šį tyrimą!
Dėkoju už Jūsų skirtą laiką ir atsakymus.
Šios anketos rezultatai viešai nebus publikuojami.
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui