Klientų pasitenkinimo banko paslaugomis tyrimas

Norint įvertinti bankų konkurencinius pranašumus, yra vykdomas klientų pasitenkinimo bankų paslaugomis tyrimas. Trumpa anketa padės įvertinti bankų aptarnavimo lygį, siūlomus produktus ir paslaugas, lankstumą ir greitį bei inovatyvumą kliento požiūriu.

Jūsų lytis:

Jūsų pagrindinis bankas (tas, kuriame atliekate daugiausiai operacijų):

Ar banko pasirinkimą lėmė darbdavys, t.y. pagrindinis bankas yra tas, į kurį pervedamas darbo užmokestis?

Kiek laiko esate šio banko klientas?

Kaip manote, kuris bankas yra didžiausias konkurentas Jūsų pagrindiniam bankui?

Jūsų nuomone, kuris iš žemiau paminėtų bankų yra mažiausiai patikimas?

Keliuose bankuose Lietuvoje turite atidarytas sąskaitas?

Ar esate pakeitęs banką per paskutinius 5 metus?

Kokios priežastys lėmė jį pakeisti?

Pagal nustatytą vertinimo skalę (1 - visiškai nesutinku; 2 - nesutinku; 3 - nei sutinku,nei nesutinku; 4-sutinku; 5 - visiškai sutinku) įvertinti pateiktus teiginius apie savo pagrindinį banką. APTARNAVIMAS: Banko darbuotojai su manimi bendrauja maloniai

Mano nuomone vadybininkai kvalifikuoti, išmano siūlomus banko produktus ir paslaugas

Vadybininkas pats pasiūlo man tinkamus „instrumentus“ ir supažindina su jais

Po konsultacijos išeinu viską supratęs, kas ir kodėl buvo pasiūlyta, ir ,ką ir kodėl pasirinkau

Esu patenkintas savo pagrindinio banko vadybininkų darbu

PRODUKTAI IR PASLAUGOS: Mano pagrindinis bankas turi visus man reikalingus produktus ir paslaugas

Visus man reikalingus produktus ar paslaugas galiu įsigyti banko internetinės bankininkystės sistemoje

Banko internetinės bankininkystės sistema paprasta naudotis, sistema „draugiška“ vartotojui

Mano nuomone siūlomų banko produktų ir paslaugų naudos ir kainos santykis tinkamas

Jei kitas bankas pasiūlytų geresnius įkainius, iškart tapčiau jo klientu

Aš žinau, kad galiu kreiptis į banką su prašymu gauti individualų pasiūlymą

LANKSTUMAS IR GREITIS: Individualiems mano prašymams bankas randa kompromisą, kuris tenkina mane

Bankas operatyviai reaguoja į mano prašymus

Bankas sprendimo svarstymo metu informuoja mane apie mano prašymo stadiją arba vos priėmęs prašymą paaiškina numatytą procedūrą

Apie banko priimtą sprendimą mano prašymui esu informuojamas per savaitę ir greičiau

Savo pagrindinio banko klientų aptarnavimo skyriuose esu aptarnaujamas greitai

INOVATYVUMAS (NAUJOS IDĖJOS): Mano nuomone bankas inovatyvus

Bankas pakankamai dažnai rinkai pasiūlo naujus arba atnaujina jau esamus produktus ir paslaugas

Bankas išsiskiria iš kitų Lietuvos bankų savo idėjomis/jų įgyvendinimo būdais

Banko naujų/atnaujintų produktų ar paslaugų kokybe esu patenkintas

BANKO PADALINIŲ TINKLAS: Mano pagrindinio banko klientų aptarnavimo padalinių tinklo išdėstymas man patogus

Banko bankomatų tinklo išdėstymas man patogus

Banko padalinių darbo laikas man patogus

Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą