Klientų lojalumo didinimas

Gerbiamieji respondentai, 


Esu Kauno kolegijos, Verslo fakulteto, Pardavimų ir marketingo 3 kurso studentė.

Atlieku tyrimą, kurio tikslas ‒ įvertinti klientų lojalumo didinimo galimybes „Cosa Nostra“ prekės ženklo atvejui. Tyrimo rezultatų vertė priklausys nuo Jūsų atvirumo ir nuoširdumo. Anketa anoniminė, vardo ir pavardės nurodyti nereikia. Tyrimo duomenys bus panaudoti tik apibendrinti šiame darbe. Prašome atidžiai perskaityti žemiau pateiktus klausimus ir pažymėti Jums tinkamus atsakymus arba įrašyti savąjį.


Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Gerbiamieji respondentai,

Atlieku tyrimą, kurio tikslas ‒ įvertinti klientų lojalumo didinimą „Cosa Nostra“ prekės ženklo atveju. Tyrimo rezultatų vertė priklausys nuo Jūsų atvirumo ir nuoširdumo. Anketa anoniminė, vardo ir pavardės nurodyti nereikia.

1. Kiek Jums svarbūs lentelėje pateikti elementai renkantis kavinę / barą?

Visiškai nesvarbu NesvarbuNei svarbu, nei nesvarbuSvarbu Labai svarbu
Asortimentas
Inovacijos
Kaina
Kokybė
Vieta
Darbo laikas
Rinkodara
Interjeras
Reputacija
Aptarnavimo etiketas

2. Ar esate girdėję apie restoraną, „Cosa Nostra“?