Klientų lojalumas ,,Martina" parduotuvėje

Gerb. Respodente,

esu Vilniaus kolegijos Tarptautinio verslo programos bakalauro studentė. Atliekų tyrimą, kurio tikslas – ištirti klientų lojalumą ,,Martina” parduotuvėje. Tyrimo rezultatai bus panaudoti baigiamajame darbe. Dėkoju už Jūsų atsakymus!

Kiek kartų esate pirkę šios parduotuvės produkcijos per pastaruosiu metus

Kodėl Jūs renkatės būtent šią parduotuvę?

Kas nulemia Jūsų poreikį pirkti šios įmonės produkciją?

Kaip vertinate parduotuvės personalą?

Ar Jūs esate patenkintas (-a) savo santykiais su ,,Martina" parduotuvę?

Kaip apibūdintumėte savo santykius su ,,Martina" parduotuvę?

Jeigu jūs esate lojalus klientas, tai kuo pasireiškia jūsų lojalumas ,,Martina" parduotuvei?

Jeigu jūs esate nelojalus klientas, kuo pasireiškia jūsų nelojalumas šiai įmonei?

Ką rekomenduojate keisti tarp jūsų ir šios įmonės?

Ar rekomenduotumėte šios įmonės produkciją kitiems?

Dėl kokių priežasčių rekomenduotumėte įmonę kitiems?

Dėl kokių priežasčių nerekomenduotumėte įmonės kitiems ?

Kaip vertinate parduotuvės lojalumo programas (klientų lojalumo korteles)?

Įvertinkite potencialias kliūtis, kurios trukdo jūsų įmonės santykių lojalumui (1 - kliūtis labai maža, 5 - kliūtis labai didelė)

Kaip tai nulems Jūsų elgseną šios įmonės atžvilgiu ateityje?

Kokiam lojalumo lygiui save priskirtumėte?

Kiek metų apsiperkate šioje parduotuvėje?

Ar lojalumo kortelė skatina Jus pirkti dažniau ar daugiau?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą