Klientų lojalumas ,,Martina" parduotuvėje

Gerb. Respodente,

esu Vilniaus kolegijos Tarptautinio verslo programos bakalauro studentė. Atliekų tyrimą, kurio tikslas – ištirti klientų lojalumą ,,Martina” parduotuvėje. Tyrimo rezultatai bus panaudoti baigiamajame darbe. Dėkoju už Jūsų atsakymus!

Klientų lojalumas ,,Martina" parduotuvėje

1. Ar lankotės „Martina” parduotuvėje?

2. Kaip dažnai lankotės šioje parduotuvėje?

3. Kodėl Jūs renkatės būtent šią parduotuvę?

Kitas variantas

  1. Patogi vieta
  2. Randu prekių, kurių nėra kitose parduotuvėse, taip pat patinka geros kainos
  3. Uzsuku neplanavus
  4. Uzeinu atsitiktinai
  5. Patogi vieta
  6. Pakeliui užeinu
  7. Patogi vieta

4. Ar „Martina“ parduotuvės prekių asortimentas tenkina Jūsų poreikius?

5. Kokie veiksniai Jums daro įtaką pirkti „Martina“ parduotuvėje? (keli galimi atsakymai)

Kitas variantas

  1. Jokie
  2. Nežinau šios parduotuvės
  3. Kokybe ir kaina gera tik aptarnavimas abgailetinas
  4. Įvairus asortimentas, kaina ir gan gera prekių kokybė.

6. Kaip vertinate „Martina“ parduotuvės personalą?

7. Kaip tikėtina, kad ir toliau pirksite „Martina“ parduotuvės prekes?

8. Kaip vertinate „Martina“ parduotuvės prekių kainas?

9. Kokias prekes perkate?

10. Kiek vidutiniškai išleidžiate pinigų vienam apsipirkimui?

11. Kas labiausiai Jums daro įtaką renkantis parduotuvę?

12. Ką dažniau renkatės „Martina“ ar kitas panašias parduotuves?

Kitas variantas

  1. Priklauso nuo poreikių. Pavyzdžiui, kvepalų ieškau Douglas, dekoratyvinės veido kosmetikos Eurokos, o plaukų, nagų priežiūros priemonių, smulkių buitinių prekių Martinoje
  2. Kiekvienoje turiu man reikalingų prekių, tad favorito neturiu
  3. Tiek Martina, tiek Droga, tiek Eurokos. Žiūrint ko tuo metu man reikia.

13. Kaip Jūsų nuomone, galima pagerinti „Martina” parduotuvės prekių pardavimus?

14. Ar einate į parduotuvę tik dėl to, jog žinote, kad Jus dominančiai prekei yra paskelbta nuolaida?

15. Kokiu būdu sužinote apie galiojančias akcijas?

Kitas variantas

  1. Nesužinau
  2. Nežinau
  3. Neseku akcijų
  4. Pamatau atėjus, nesidomiu akcijomis šioje parduotuvėje
  5. Nuėjusi pamatau
  6. Parduotuveje
  7. Nesuzinau
  8. Negaunu jokios informacijos, tad sužinau tik atvykusi į vietą
  9. Atėjusi į parduotuvę
  10. Tik apsilankius
…Daugiau…

16. Ar girdite rekomendacijų apie „Martina” parduotuvę iš kitų žmonių?

17. Kaip tikėtina, kad Jūs rekomenduosite „Martina“ parduotuvę draugams ar kolegoms?

18. Kaip vertinate lojalumo programas (klientų lojalumo korteles) parduotuvėje „Martina“?

19. Ar lojalumo kortelė Jus skatina pirkti daugiau ir dažniau?

20. Kaip manote kas dar labiau skatintų lojalumą parduotuvėje “Martina”?

21. Įvertinkite kokios priežastys lemtų kitos parduotuvės pasirinkimą.

Kitas variantas

  1. patogesnė geografinė padėtis
  2. Kitoks prekių asortimentas
  3. Visi aukščiau išvardinti
  4. Vietos patogumas
  5. Man reikalingi produktai
  6. Lokacija
  7. Geografinė padėtis

22. Kokia Jūsų socialinė padėtis?

23. Kokia Jūsų lytis?

24. Koks Jūsų amžius?

Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą