KLIENTŲ KELIONĖS TOBULINIMAS UAB „UPA MCT”

Gerbiamas respondente,

Esame Kauno kolegijos, Turizmo ir Viešbučių vadybos III kurso studentės. Atliekame baigiamojo darbo tyrimą, kurio tikslas įvertinti klientų kelionę „UPA Medical SPA" centre. Kviečiame pateikti savo nuomonę. Apklausa yra anoniminė, o duomenys bus naudojami tik apibendrintos rezultatų analizės tikslais. Dėkojame už Jūsų atsakymus ir skirtą laiką.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Svarbu, kad „UPA Medical SPA” internetinė svetainė būtų patogi naudotis? (1 – žemiausias įvertinimas, 5 – aukščiausias įvertinimas)

2. Svarbu, kad „UPA Medical SPA” registratūroje gautumėte išsamią informaciją apie apgyvendinimą, maitinimą, SPA paslaugas ir pasiūlymus? (1 – žemiausias įvertinimas, 5 – aukščiausias įvertinimas)

3. Svarbu, kad „UPA Medical SPA” apgyvendinimas būtų komfortiškas, kambarys švarus ir tvarkingas? (1 – žemiausias įvertinimas, 5 – aukščiausias įvertinimas) (1 – žemiausias įvertinimas, 5 – aukščiausias įvertinimas)

4. Svarbu, kad kambarys būtų tvarkomas kasdien, švarus ir tvarkingas? (1 – žemiausias įvertinimas, 5 – aukščiausias įvertinimas)

5. Svarbu, kad viešnagės metu kambaryje nesigirdėtų pašalinių garsų, būtų tylu ir ramu? (1 – žemiausias įvertinimas, 5 – aukščiausias įvertinimas)

6. Svarbu, kad restorane maisto pasirinkimas būtų gausus, atitinkantis skirtingus valgymo poreikius? (1 – žemiausias įvertinimas, 5 – aukščiausias įvertinimas)

7. Svarbu, kad restorane gėrimų pasirinkimas būtų platus ir įvairus? (1 – žemiausias įvertinimas, 5 – aukščiausias įvertinimas)

8. Svarbu, kad SPA procedūrų ir paslaugų kainos atitiktų kokybę? (1 – žemiausias įvertinimas, 5 – aukščiausias įvertinimas)

9. Svarbu, kad SPA paslaugos ir procedūros būtų atliktos numatytu laiku? (1 – žemiausias įvertinimas, 5 – aukščiausias įvertinimas)

10. Svarbu, kad visos viešnagės metu būtų atsižvelgta į Jūsų pageidavimus ir pastabas? (1 – žemiausias įvertinimas, 5 – aukščiausias įvertinimas)

11. Svarbu, kad SPA procedūrų metu būtų atsižvelgta į Jūsų pageidavimus ir pastabas? (1 – žemiausias įvertinimas, 5 – aukščiausias įvertinimas)

12. Svarbu, kad „UPA Medical SPA” personalas būtų profesionalus, mandagus ir paslaugus? (1 – žemiausias įvertinimas, 5 – aukščiausias įvertinimas

13. Svarbu, kad viešnagės metu jaustumėtės laukiamas, vertinamas ir Jums būtų skiriamas individualus dėmesys? (1 – žemiausias įvertinimas, 5 – aukščiausias įvertinimas) (1 – žemiausias įvertinimas, 5 – aukščiausias įvertinimas)

14. Svarbu, kad gautumėte aiškių vertės pasiūlymų, atitinkančių Jūsų asmeninius poreikius ir pageidavimus? (1 – žemiausias įvertinimas, 5 – aukščiausias įvertinimas)

15. Jūsų nuomone, yra patogu naudotis „UPA Medical SPA” internetine svetaine užsisakant paslaugas? (1 – žemiausias įvertinimas, 5 – aukščiausias įvertinimas)

16. Viešnagės metu registratūroje gavote išsamią informaciją apie apgyvendinimą, maitinimą, SPA paslaugas ir pasiūlymus? (1 – žemiausias įvertinimas, 5 – aukščiausias įvertinimas)

17. Viešnagės metu „UPA Medical SPA” apgyvendinimas buvo komfortiškas, kambarys švarus ir tvarkingas? (1 – žemiausias įvertinimas, 5 – aukščiausias įvertinimas) (1 – žemiausias įvertinimas, 5 – aukščiausias įvertinimas)

18. Viešnagės metu kambarys buvo tvarkomas kasdien, švarus ir tvarkingas? (1 – žemiausias įvertinimas, 5 – aukščiausias įvertinimas)

19. Viešnagės metu kambaryje nesigirdėjo pašalinių garsų, buvo tylu ir ramu? (1 – žemiausias įvertinimas, 5 – aukščiausias įvertinimas)

20. Viešnagės metu restorane maisto pasirinkimas buvo gausus, atitinkantis skirtingus valgymo poreikius? (1 – žemiausias įvertinimas, 5 – aukščiausias įvertinimas)

21. Viešnagės metu restorane gėrimų pasirinkimas buvo platus ir įvairus? (1 – žemiausias įvertinimas, 5 – aukščiausias įvertinimas)

22. Jūsų nuomone, SPA procedūrų ir paslaugų kainos atitinka kokybę? (1 – žemiausias įvertinimas, 5 – aukščiausias įvertinimas)

23. Viešnagės metu SPA paslaugos ir procedūros buvo atliktos numatytu laiku? (1 – žemiausias įvertinimas, 5 – aukščiausias įvertinimas)

24. Viešnagės metu buvo atsižvelgta į Jūsų pageidavimus ir pastabas? (1 – žemiausias įvertinimas, 5 – aukščiausias įvertinimas)

25. Jūsų nuomone, SPA procedūrų metu buvo atsižvelgta į Jūsų pageidavimus ir pastabas? (1 – žemiausias įvertinimas, 5 – aukščiausias įvertinimas)

26. Viešnagės metu „UPA Medical SPA” personalas buvo profesionalus, mandagus ir paslaugus? (1 – žemiausias įvertinimas, 5 – aukščiausias įvertinimas

27. Viešnagės metu jautėtės laukiamas, vertinamas ir Jums buvo skiriamas individualus dėmesys? (1 – žemiausias įvertinimas, 5 – aukščiausias įvertinimas) (1 – žemiausias įvertinimas, 5 – aukščiausias įvertinimas)

28. Viešnagės metu gavote aiškių vertės pasiūlymų, atitinkančių Jūsų asmeninius poreikius ir pageidavimus? (1 – žemiausias įvertinimas, 5 – aukščiausias įvertinimas)