Klientų (gyventojų ir įmonių) apklausa 2023 m.

Gerbiamas/-a apklausos respondente,
 
Uždaroji akcinė bendrovė „Birštono vandentiekis“ atlieka klientų (gyventojų ir įmonių)  apklausą apie teikiamų paslaugų ir aptarnavimo kokybę. Kviečiame dalyvauti bendrovės parengtoje apklausoje. Jūsų nuomonė svarbi mūsų tobulėjimui!
Dėkojame už Jūsų dalyvavimą apklausoje!

Klientų (gyventojų ir įmonių) apklausa 2023 m.
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Apklausos respondento juridinis statusas:

1. Koks yra Jūsų vidutinis suvartojamo vandens kiekis per mėnesį? m3/mėn.

2. Nuo 1 iki 5 (kur 1 – visiškai nepriklauso, 5 – labai stipriai priklauso), įvertinkite UAB „Birštono vandentiekis“ teikiamų paslaugų svarbą Jūsų kasdieniniams poreikiams/įmonės veiklai.

3. Kaip dažnai tenka susidurti su vandens tiekimo problemomis/nepatogumais (gedimai, tinklų aptarnavimo darbai, kitos priežastys)?

4. Nuo 1 iki 5 (kur 1 – labai prasta, 5 – labai gera), įvertinkite tiekiamo vandens kokybę.

5. Kaip dažnai pasitaiko tiekiamo vandens pablogėjimų?

6. Ar naudojate papildomus vandens valymo įrenginius, skirtus tiekiamo vandens valymui?

7. Jei į 6 klausimą atsakėte „Taip“, prašome pateikti papildomų vandens valymo įrenginių naudojimo priežastį/ -is.

8. Nuo 1 iki 5 (kur 1 – labai prastai, 5 – labai gerai), įvertinkite teikiamas nuotekų tvarkymo paslaugas.

9. Kaip dažnai susiduriate su nuotekų tvarkymo paslaugų problemomis?

10. Ar UAB „Birštono vandentiekis“ avarinė tarnyba Jums yra atlikusi avarinių gedimų, susijusių su vandens tiekimu ar nuotekų tvarkymų, šalinimą?

11. Jei į 10 klausimą atsakėte „Taip“, nuo 1 iki 5 (kur 1 – labai prastai, 5 – labai gerai), įvertinkite UAB „Birštono vandentiekis“ avarinės tarnybos darbą.

12. Ar esate informuojami apie numatomus vandentiekio bei nuotekų tinklų tvarkymo darbus?

13. Ar gaunamos sąskaitos už vandens tiekimo bei nuotekų tvarkymo paslaugas, Jūsų nuomone, yra pagrįstos ir esate jomis patenkinti?

14. Jei į 13 klausimą atsakėte „Ne“, prašome įvardinti šį atsakymą lėmusias priežastis.

15. Ar informacija apie UAB „Birštono vandentiekis“ teikiamas paslaugas, jų kokybę, įkainius ir t.t. Jums yra pasiekiama ir visuomet gaunama internete arba UAB „Birštono vandentiekis“ klientų aptarnavimo skyriuje?

16. Jei į 15 klausimą atsakėte „Ne“, prašome įvardinti, kokios informacijos negaunate ir kokios informacijos poreikis apie teikiamas paslaugas Jums yra aktualus.

17. Nuo 1 iki 5 (kur 1 – labai prastai, 5 – labai gerai), įvertinkite UAB „Birštono vandentiekis“ klientų aptarnavimo paslaugų kokybę.

18. Ar naudojatės „Birštono vandentiekio“ internetiniu puslapiu (www.birstonovandentiekis.lt)?

19. Jei į 18 klausimą atsakėte „Taip“, nuo 1 iki 5 (kur 1 – labai prastai, 5 – labai gerai) įvertinkite „Birštono vandentiekio“ internetinį puslapį (informacijos pasiekiamumas, puslapio dizainas, naudojimasis, t.t.).

20.Jei turite pastebėjimų, patarimų ar pageidavimų, juos galite pateikti čia: