Klientų dalyvavimo ir lojalumo ryšys kultūros paslaugų rinkoje

Gerbiamas respondente,

Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos Regionų plėtros instituto Vadybos studijų programos II kurso magistrantė Greta Bučkienė atlieka apklausą, kuria siekiama nustatyti kaip klientų lojalumas priklauso nuo klientų aktyvumo kultūros paslaugose. Ši anketa skirta Lietuvos kultūros centrų (toliau – KC) klientams (dalyviams, lankytojams).

Anketa yra anoniminė. Atsakant į anketos klausimus pasirinkite labiausiai Jūsų nuomonę atitinkantį atsakymą. Apibendrinti tyrimo rezultatai bus analizuojami magistro darbe. Anketos užpildymas truks iki 10 minučių.

Dėkojame už Jūsų sugaištą laiką.

Anketa neprieinama
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui
Susikurti savo anketą
Anketa yra neaktyvi, į ją atsakyti negalima