UserValentinaKrasimova
Vieša
Pranešti

Klientų aptarvanimo kokybės gerinimas AB „SWEDBANK“.

Gerb. respondente, 

esu Socialinių mokslų kolegijos ketvirto kurso studentė ir atlieku tyrimą, kurio tikslas yra įvertinti AB „Swedbank“ banko klientų aptarnavimo paslaugų kokybę. Tyrimo rezultatai bus naudojami bakalaurinio darbo atlikimui.

Ačiū už atsakymus, Valentina Krasimova.

1. Jūsų lytis:Privalomas
2. Jūsų amžius?Privalomas
3. Jūsų vidutinės šeimos pajamos per mėnesį yra?Privalomas
4. Jūsų išsilavinimas?Privalomas
5. Ar naudojatės AB „Swedbank“ teikiamomis paslaugomis?Privalomas
6. Naudojatės AB „Swedbank“ banko paslaugomis, kaip:
7. Kas lėmė AB „Swedbank“ banko pasirinkimą? (galima rinktis kelis variantus)
8. Kaip vertinate AB „Swedbank“ banko teikiamų paslaugų kokybę? Vertinkite balais nuo 1 (labai blogai) iki 5 (labai gerai).
12345Nesinaudoju
Klientų aptarnavimas banko padaliniuose
Konsultacijos telefonų
Banko geografinė padėtis
Mokėjimo kortelių išdavimas
Lizingas
Paskolos
Elektroninė bankininkystė
Pensiją
Taupymas, investavimas
Draudimas
9. Kas Jums yra svarbiausia naudojantis AB „Swedbank“ banko paslaugomis? Vertinkite balais nuo 1 (labai blogai) iki 5 (labai gerai).
12345
Teikiamų paslaugų įvairovė
Darbo laikas
Malonus aptarnavimas
Patogus susisiekimas
Greitas aptarnavimas
10. Kaip vertinate AB „Swedbank“ banko darbo kokybę aptarnaujant klientą?
11. Kokia Jūsų nuomone, pagrindinė nekokybiško klientų aptarnavimo priežastis? (galima rinktis kelis variantus)
12. Kaip dažnai tekdavo laukti eilėje AB „Swedbank“ banke?
13. Ar ilgai tenka laukti kol Jus aptarnaus telefonu AB „Swedbank“ kliento aptarnavimo specialistas?
14. Dažniausiai iškylančios problemos naudojantis AB „Swedbank“ paslaugomis? (galima rinktis kelis variantus)
15. Ar naudojate elektronine bankininkyste?
16. Ar naudojant elektronine bankininkyste susiduriate su nesklandumais? (Jei į prieš tai esanti klausimą atsakėte Ne, prašome pereiti prie 21 klausimo)
17. Jei į prieš tai esanti klausimą atsakėte Taip, ar kreipėtės dėl šios priežasties į banko klientų aptarnavimo skyrių? (Jei į prieš tai esanti klausimą atsakėte Nesusiduriu, prašome pereiti prie 21 klausimo).
18. Jei į prieš tai esanti klausimą atsakėte Taip, kokiu būdu kreipėtės į banko klientų aptarnavimo skyrių? (Jei į prieš tai esanti klausimą atsakėte Ne, prašome pereiti prie 21 klausimo).
19. Ar klientų aptarnavimo skyriaus darbuotojai padėjo jums išspręsti iškilusius nesklandumus?
20. Kokiomis paslaugomis naudojatės elektroninėje bankininkystėje? (galima rinktis kelis variantus)
21. Ar naudojant AB „Swedbank“ banko paslaugomis jaučiatės saugus?
22. Ar rekomenduotumėte AB „Swedbank“ banką kitiems?