klientu aptarnavino gerinimas

Esu III kurso studentė. Atlieku tyrimą, kurio tikslas įvertinti klientų aptarnavimo gerinimo kokybę ADB „RESO Europa“. Šiuo tikslu prašau Jūsų atsakyti į anketos klausimus. Gauti duomenys bus panaudoti diplominiame darbe. Anketa anoniminė.
Rezultatai yra viešai prieinami

1)Ar naudojatės ADB „RESO Europa“ teikiamomis draudimo paslaugomis?

2) Kokiomis bendrovės teikiamomis draudimo paslaugomis naudojatės?

3) Kokie pagrindiniai kriterijai lėmė draudimo bendrovės teikiamų paslaugų pasirinkimą?

4) Ar Jūs patenkinti draudimo teikiamomis paslaugomis?

5) Kaip vertinate bendrovės teikiamų paslaugų kokybę?

6) Kaip vertinate aptarnavimo internetu kokybę (operatyvumas, mandagumas, tikslumas)?

7) Ar užtektinai gaunate informacijos apie bendrovės veiklą ir paslaugas?

8) Kas ją suteikė?

9) Ar bendrovės darbuotojai suteikia kvalifikuotą konsultaciją bei išsamią informaciją?

10) Jeigu informaciją gavote iš bendrovės interneto svetainės (www.resoeuropa.lt) prašome ją įvertin

11) Ar Jums kilo problemų dėl suteiktos paslaugos (žalos atlyginimo)?

12) Jei kilo problemų, ar dėl to buvo kaltas bendrovės darbuotojas?

13) Jei problemos kilo dėl darbuotojo kaltės, nurodykite priežastis

14) Ar esate patenkintas (-a) bendrovės darbuotojų darbu ir aptarnavimo kultūra?

15) Jeigu nesate patenkintas (-a) bendrovės darbuotojų darbu, nurodykite priežastis

16) Jūsų lytis:

17) Jūsų amžius:

18) Jūsų išsilavinimas: