Klientų aptarnavimo srityje dirbančių darbuotojų konflikto sprendimo strategijų ryšys su jų pasitenkinimu darbu.

VYTAUTO DIDŽIOJO UNIVERSITETAS

Socialinių mokslų fakultetas

Psichologijos katedra


Klientų aptarnavimo srityje dirbančių darbuotojų konflikto sprendimo strategijų ryšys su jų

pasitenkinimu darbu.


INFORMUOTAS SUAUGUSIO ASMENS SUTIKIMAS DALYVAUTI MOKSLINIAME

TYRIME


Įvadas

Tai yra informuoto sutikimo dalyvauti tyrime forma. Joje pateikta svarbi informacija apie šį tyrimą. Prašome nuodugniai susipažinti su šia informacija, kad galėtumėte išreikšti savo sutikimą

arba nesutikimą dalyvauti tyrime.


Tyrėjai ir tyrimo tikslas

Tyrimą vykdo Vytauto Didžiojo universiteto Psichologijos katedros studentė Aira Vaščilaitė-Poderienė. Tyrimui vadovauja prof. dr. Loreta Bukšnytė-Marmienė.


Tyrimo procedūra

Tyrime kviečiami dalyvauti klientų aptarnavimo srityje dirbantys darbuotojai. Tyrimas vyks nuotoliniu būdu nuo 2024 m. vasario mėn. iki 2024 m. balandžio mėn., tyrimui sukurtoje apklausoje, jums patogiu metu. Tyrimo metu jūsų bus prašoma atsakyti į klausimus, susijusius su jūsų konflikto sprendimo strategijų pasirinkimu bei pasitenkinimu darbu.

Dalyvavimas tyrime truks 15 min.


Dalyvavimo ir pasitraukimo sąlygos

Dalyvavimas tyrime yra savanoriškas. Net sutikus dalyvauti, galėsite pasitraukti iš tyrimo bet kuriuo metu.


Dalyvavimo tyrime rizika ir nauda

Tyrėjai nenumato, kad dalyvavimas tyrime jums galėtų sukelti didesnius išgyvenimus nei patiriami kasdieniame gyvenime.

Dalyvaudamas tyrime jūs galite tikėtis šios naudos: turėsite galimybę pasvarstyti apie savo pasirenkamas konfliktų sprendimų strategijas, pasitenkinimą darbu. Jūsų dalyvavimas šiame tyrime svarbus ir naudingas taip pat ir mokslo plėtojimui.


Konfidencialumas ir duomenų saugojimas

Šis klausimynas yra anoniminis, jokia asmens tapatybę atskleidžianti informacija nebus renkama. Bet kokia informacija, kuri bus surinkta tyrimo metu išliks konfidenciali ir bus prieinama tik tyrėjai Airai Vaščilaitei-Poderenei ir jos mokslinei vadovei prof. dr. Loretai Bukšnytei-Marmienei. Siekiant išsaugoti konfidencialumą, individualūs tyrimo dalyvių atsakymai nebus analizuojami ir viešinami. Tyrimo duomenys bus saugomi, du metus, slaptažodžiu apsaugotoje elektroninėje laikmenoje, tik tyrėjos asmeninėje, apsaugotoje duomenų bazėje.


Tyrimo duomenų panaudojimo tikslai ir duomenų sunaikinimas

Tyrimo metu surinkti duomenys bus naudojami tik moksliniais tikslais ir viešinami tik apibendrinti. Pasibaigus tyrimui, visi internetinės apklausos metu surinkti duomenys bus pilnai apsaugoti (žr. punktą aukščiau). Kadangi tyrimas yra anoniminis, negalėsite kreiptis dėl jūsų

duomenų pašalinimo iš duomenų masyvo, nes nebus galimybės atsekti jūsų duomenų.


Kontaktai

Jei turite klausimų ar pageidaujate detalesnės informacijos apie tyrimą tiek tyrimo eigoje, tiek po

jo galite kreiptis į tyrimo vykdytoją Aira Vaščilaite-Poderiene, [email protected]


Rezultatai yra prieinami tik autoriui

Paspausdami mygtuką „Sutinku“ jūs patvirtinate, kad SUSIPAŽINOTE su pateikta informacija bei SUTINKATE dalyvauti tyrime, kurio metu jūsų pateikti duomenys bus naudojami moksliniais tikslais, laikantis konfidencialumo ir asmens duomenų apsaugos reikalavimų ✪

Ar dirbate klientų aptarnavimo srityje?  ✪

Įvertinkite savo pasitenkinimą darbu ✪

Pažymėkite Jums labiausiai tinkamą variantą skalėje nuo 1 (visiškai nesutinku) iki 7 (visiškai sutinku)
1 Visiškai nesutinku2 Nesutinku3 Šiek tiek nesutinku4 Nei sutinku, nei nesutinku5 Šiek tiek sutinku6 Sutinku7 Visiškai sutinku
1. Jaučiuosi gana patenkintas savo dabartiniu darbu
2. Daugumą dienų esu entuziastingai nusiteikęs savo darbo atžvilgiu
3. Atrodo, kad kiekviena darbo diena niekada nesibaigs
4. Aš tikrai džiaugiuosi savo darbu
5. Manau, kad mano darbas gana nemalonus

Įvertinkite, kiek Jums yra būdingas išvardintas elgesys kilus konfliktui su bendradarbiu ✪

Pažymėkite Jums labiausiai tinkamą variantą skalėje nuo 1 (visiškai nebūdinga) iki 5 (visiškai būdinga)
1 Visiškai nebūdinga2 Nebūdinga3 Nei būdinga, nei nebūdinga4 Būdinga5 Visiškai būdinga
1. Stengiuosi išanalizuoti problemą su bendradarbiu, kad rastume mums priimtiną sprendimą
2. Paprastai stengiuosi patenkinti mano bendradarbio poreikius
3. Stengiuosi vengti greitai reaguoti ir bandau konfliktą su bendradarbiu laikyti savyje
4. Stengiuosi suderinti savo idėjas su bendradarbio idėjomis, kad kartu priimtume bendrą sprendimą
5. Stengiuosi dirbti su bendradarbiu, kad rastume abiejų lūkesčius tenkinantį problemos sprendimą
6. Paprastai vengiu atvirų diskusijų su bendradarbiu apie mūsų skirtumus
7. Susidūrę su neišsprendžiama problema, su bendradarbiu stengiamės rasti nuosaikią/vidurinę poziciją
8. Naudojuosi savo įtaka, kad būtų priimtos mano idėjos
9. Naudoju savo autoritetą, kad sprendimas būtų palankus man
10. Dažniausiai prisitaikau prie bendradarbio norų
11. Nusileidžiu savo bendradarbio noram
12. Keičiuosi tikslia informacija su savo bendradarbiu, kad kartu išspręstume problemą
13. Paprastai nuolaidžiauju savo bendradarbiui
14. Paprastai siūlau bendradarbiui vidurinę poziciją, kad išeitume iš aklavietės
15. Deruosi su bendradarbiu, kad pasiektume kompromisą
16. Stengiuosi nesivelti į nesutarimus su bendradarbiu
17. Vengiu susirėmimų su bendradarbiu
18. Naudojuosi savo išmanymu (žiniomis, patirtimi, kompetencija), kad pasiekčiau sau palankų sprendimą
19. Dažnai pritariu bendradarbio pasiūlymams
20. Naudoju strategiją „abi pusės daro nuolaidas“, kad būtų pasiektas kompromisas
21. Paprastai ryžtingai laikausi savo pozicijos
22. Stengiuosi atvirai atskleisti visus svarbius dalykus, kad problemos būtų išspręstos geriausiu įmanomu būdu
23. Bendradarbiauju su bendradarbiu, kad priimtume abiems tinkančius sprendimus
24. Stengiuosi patenkinti savo bendradarbio lūkesčius
25. Kartais naudojuosi savo galia, kad laimėčiau ginčą
26. Siekdamas išvengti nemalonių jausmų, savo nesutarimus su bendradarbiu stengiuosi laikyti savyje
27. Stengiuosi vengti nemalonių apsižodžiavimų su bendradarbiu
28. Stengiuosi dirbti kartu su bendradarbiu, kad tinkamai suprasčiau problemą

Jūsų lytis? ✪

Koks Jūsų amžius? ✪

Jūsų išsilavinimas?  ✪

Kokias pareigas užimate? ✪

Jūsų bendras darbo stažas? ✪

Kiek laiko dirbate dabartinėje darbovietėje?  ✪

Kiek laiko dirbate klientų aptarnavimo srityje?  ✪