UserMonikaChmiel
Results54
Vieša
Pranešti

Klientų aptarnavimo paslaugų kokybės tobulinimas tarptautinėje telekomunikacijų įmonėje

Gerb. Respondente,

esu Kauno Kolpingo kolegijos ekonomikos ir verslo fakulteto IV kurso studentė, rengianti baigiamajį darbą ir atliekanti tyrimą, kurio tikslas - ištirti telekomunikacijų tarptautinės įmonės klientų nuomonę apie įmonės teikiamų paslaugų kokybę. Apklausa anoniminė. Jūsų užpildytos anketos duomenimis naudosis tik tyrėjas, jie niekur nebus skelbiami taip, kad būtų galima atpažinti Jūsų tapatybę. Maloniai kviečiame dalyvauti apklausoje. Pasirinktą atsakymo variantą pažymėkite šalia esančiame apskritime arba įrašykite nurodytoje vietoje.

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami
Kokia telekomunikacijų įmonė Jus tenkina labiausiai? Pasirinkite ją ir įvertinkite pagal išdėstytus kriterijus nuo 1 iki 7 balų sistemoje.
1. Modernios išvaizdos įrenginiai
2. Patrauklus salono interjeras
3. Tvarkingos išvaizdos aptarnavimo vadybininkai
4. Tvarkinga informacinė paslaugų medžiaga
5. Patogios pardavimų salono darbo valandos
6. Paslaugų teikimas sutartu laiku
7. Nuoširdus problemų sprendimas
8. Paslaugų atlikimas iš pirmo karto
9. Paslaugų atlikimas be klaidų
10. Vadybininkai nurodo tikslų paslaugos atlikimo laiką
11. Vadybininkai nedelsdami suteikia paslaugą
12. Vadybininkai visada nori padėti klientui
13. Vadybininkai niekada nebūna taip užsiėmę, kad negalėtų atsakyti klientui
14. Vadybininkų elgsena kelia pasitikėjimą
15. Klientas jaučiasi saugus atlikdamas sandorį
16. Vadybininkai visada mandagūs su klientais
17. Vadybininkai turi pakankamai žinių atsakyti į klientų klausimus
18. Vadybininkai skiria individualų dėmesį klientui
19. Vadybininkai nuoširdžiai domisi kliento interesais
20. Vadybininkai supranta specifinius klientų poreikius