Pradžia
Viešos
Prisijungti
Registruotis
63
prieš beveik 14m.
RimaV
Pranešti
Pranešta
Susitelkimas
Spausdinti
KLIENTŲ APTARNAVIMO KOKYBĖS TYRIMAS, KAI KLIENTAS BUVO APTARNAUJAMAS AB „LESTO“ KLIENTŲ APTARNAVIMO SKYRIUJE“
Rezultatai yra viešai prieinami
Jūs esate?
- pasirinkti -
Privatus klientas
Verslo klientas
Ar atvykus į aptarnavimo skyrių ilgai tenka laukti eilėje?
Teko laukti daugiau nei 15 minučių
Teko laukiau iki 15 minučių
Iš kart priėmė
Kaip vertinate aptarnaujančio darbuotojo išvaizdą?
Darbuotojas atrodė tvarkingai ir sudarė teigiamą įspūdį
Darbuotojas atrodė netvarkingai, buvo nemalonu bendrauti
Darbuotojo išvaizda man neaktuali
Kaip vertinate pokalbio pradžią/pasisveikinimą. (1-labai blogai, 2-prastai, 3-vidutiniškai, 4-gerai, 5-labai gerai)
1
2
3
4
5
Ar maloniai ir mandagiai buvo bendraujama? (1-labai blogai, 2-prastai, 3-vidutiniškai, 4-gerai, 5-labai gerai)
1
2
3
4
5
Įvertinkite gebėjimą išsiaiškinti Jūsų poreikius. (1-labai blogai, 2-prastai, 3-vidutiniškai, 4-gerai, 5-labai gerai)
1
2
3
4
5
Kaip vertinate aiškios ir suprantamos informacijos suteikimą? (1-labai blogai, 2-prastai, 3-vidutiniškai, 4-gerai, 5-labai gerai)
1
2
3
4
5
Įvertinkite produktyvumą, t.y. darbuotojo gebėjimą supažindinti su Bendrovės teikiamomis paslaugomis, paslaugų naudingumo išaiškinimą, aktyvumą pokalbio metu. (1-labai blogai, 2-prastai, 3-vidutiniškai, 4-gerai, 5-labai gerai)
1
2
3
4
5
Kaip vertinate darbuotojų profesionalumą, žinias, kompetenciją? (1-labai blogai, 2-prastai, 3-vidutiniškai, 4-gerai, 5-labai gerai)
1
2
3
4
5
Įvertinkite operatyvų aptarnavimą (ar darbuotojas iš karto suteikė informaciją, ar aptarnavimas buvo greitas, ar darbuotojas visą dėmesį skyrė Jums). (1-labai blogai, 2-prastai, 3-vidutiniškai, 4-gerai, 5-labai gerai)
1
2
3
4
5
Kaip vertinate pokalbio užbaigimą, t.y. atsisveikinimą, pasitikslinimą, ar į visus klausimus atsakė ir pan. (1-labai blogai, 2-prastai, 3-vidutiniškai, 4-gerai, 5-labai gerai)
1
2
3
4
5
Ar likote patenkinti darbuotojų aptarnavimu?
Jei ne (įrašykite pastabas kodėl?)
Pateikti