Klientų aptarnavimo kokybės tyrimas

Sveiki,

Gerbiamas respondente, Esu Vytauto Didžiojo universiteto Žemės ūkio akademijos, logistikos ir prekybos 4 kurso studentė, atlieku baigiamojo darbo tyrimą kurio tikslas yra išsiaiškinti didžiausios Lietuvoje statybos, remonto ir buities prekių tinklo parduotuvės klientų aptarnavimo kokybę. Anketos duomenis yra visiškai konfidencialūs. Jūsų nuomonė yra labai svarbi ir reikalinga!

Dėkoju už pagalbą. :)

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Jūsų lytis?

Jūsų amžius?

Jūsų vidutinės pajamos per mėn.?

Jūsų išsilavinimas?

Kaip vertintumėte prekybos centrų aptarnavimo kokybę?

Ar jums būtina konsultacija renkantis prekes?

ŽEMIAU PATEIKTI VERTINIMO KRITERIJAI PAGAL KURIUOS ĮVERTINKITE PARDUOTUVIŲ KONSULTANTO DARBĄ:

Labai gerai
Gerai
Vidutiniškai
Blogai
Labai blogai
Konsultanto iškvietimo mygtukas
Pakankamas aptarnaujančių darbuotojų kiekis (Ar darbuotojų skaičius pakankamas aptarnauti visus klientus?)
Greitas sutikimas (konsultantas prie Jūsų prieina greitai)
Aptarnavimo kultūra (konsultantų elgesys, dėmesingumas, mandagumas, pagarba)
Reikalingos informacijos suteikimas (tikslūs ir aiškūs atsakymai į Jums rūpimus klausimus)
Suprantamai ir laiku pateikiama informacija apie produktus
Jus aptarnaujančių darbuotojų mokėjimas pripažinti padarytą klaidą
Aptarnaujančio personalo sugebėjimas ištaisyti klaidas, išspręsti iškilusias problemas
Kaip vertinate darbuotojų sugebėjimą patenkinti Jūsų poreikius, pasiūlyti alternatyvų

ŽEMIAU PATEIKTI VERTINIMO KRITERIJAI PAGAL KURIUOS ĮVERTINKITE JŪSŲ NUOMONE SVARBIAUSIAS KONSULTANTO SAVYBES:

Ypač svarbu
Labai svarbu
Svarbu
Mažai svarbu
Nesvarbu
Komunikabilumas
Sąžiningumas
Mandagumas
Elgesio manieros
Mokėjimas išklausyti
Atkaklumas
Nuoširdumas
Paslaugumas, noras padėti
Atvirumas
Pareigingumas

ŽEMIAU PATEIKTI VERTINIMO KRITERIJAI PAGAL KURIUOS ĮVERTINKITE KOKIOS PRIEŽASTYS JUMS LEMIA KOKYBIŠKĄ APTARNAVIMĄ:

Ypač svarbu
Labai svarbu
Svarbu
Mažai svarbu
Nesvarbu
Parduotuvės aplinka
Konsultanto išvaizda ir apranga
Greitas sutikimas
Poreikių išsiaiškinimas
Konsultanto žinios apie prekes
Konsultanto elgesio manieros
Konsultanto asmeninės savybės
Siūlymas įsigyti kitas prekes

Jūsų nuomone, klientų aptarnavimo kokybę įmonėje galima pagerinti?

Su kokiomis aptarnavimo problemomis Jūs esate susidūrę ir kaip tai išsprendėte?