Klientų aptarnavimo kokybės tobulinimas restorane ,,Charlie Pizza" Klaipėdoje

Laba diena,

Esu Gabrielė Starkutytė, Klaipėdos valstybinės kolegijos turizmo ir poilsio studijų krypties 3 kurso studentė. Dėkoju, kad sutikote dalyvauti apklausoje. Atliekamas tyrimas, kurio tikslas – įvertinti klientų aptarnavimo kokybę restorane ,, Charlie Pizza”. Tuo tikslu ketinu atlikti anoniminę apklausą ir remdamasi šia informacija parengti tyrimo ataskaitą. Tyrime dalyvauja tik asmenys, bent kartą lankęsi ,,Charlie Pizza“.

Jūsų dalyvavimas šiame tyrime yra laisvanoriškas: galite pasitraukti iš tyrimo bet kuriuo metu dėl bet kurios priežasties, neperspėję, ir pasiimti visą apie Jus surinktą informaciją. Tyrime garantuoju konfidencialumą, duomenų privatumą. Gauti rezultatai bus interpretuojami tik tyrimo tikslais nesiekiant papildomos naudos.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Amžius:

2. Lytis:

3. Išsilavinimas

4. Padėtis visuomenėje:

5. Kokias vidutiniškai gaunate pajamas ,,į rankas“ per mėnesį?

6. Kaip vertinate darbuotojų pasitikimą Jums atvykus į restoraną?

Labai geraiGeraiVidutiniškaiBlogaiLabai blogai
Pasisveikinimas
Pasiūlymas laisvai vietai
Meniu pateikimo laikas
Darbuotojo emocija, nuotaika ir mandagumas

7. Kaip vertinate darbuotojo elgesį Jums renkantis patiekalus?

Labai geraiGeraiVidutiniškaiBlogaiLabai blogai
Pagalba renkantis patiekalus
Žinios apie meniu siūlomus patiekalus
Papildomas pasiūlymas renkantis
Užsakymo priėmimo laikas

8. Kaip vertinate Jus aptarnavusio darbuotojo kompetenciją?

Labai geraiGeraiVidutiniškaiBlogaiLabai blogai
Pakankamos žinios apie meniu
Atitinka aptarnavimo reikalavimus
Laikosi etiketo
Lojalumo skatinimas

9. Kaip vertinate meniu siūlomų patiekalų pasirinkimą?

Labai geraiGeraiVidutiniškaiBlogaiLabai blogai
Meniu įvairovė
Prieinama kaina
Vizualiai patrauklus meniu
Patiekalų kokybė

10. Kokią įtaką patiekalų kokybė turi Jūsų nuomonei apie restoraną?

Labai geraiGeraiVidutiniškaiBlogaiLabai blogai
Kaina atitinka kokybę
Pateisina kliento lūkesčius
Patiekalai atitinka esminius reikalavimus

11. Kaip vertinate ,,Charlie Pizza“ restorano aplinką?

Labai geraiGeraiVidutiniškaiBlogaiLabai blogai
Interjeras
Tvarkinga ir švari aplinka
Erdvumas

12. Įvertinkite Jus aptarnavusio darbuotojo išvaizdą?

Labai geraiGeraiVidutiniškaiBlogaiLabai blogai
Tvarkinga apranga
Darbuotojo higiena (šukuosena, rankos)
Estetinis vaizdas

13. Kaip, Jūsų manymu, lankytame restorane turėtų būti tobulinamas klientų aptarnavimas?

14. Gerinant techninę paslaugos kokybę restorane rekomenduočiau:

15. Gerinant funkcinę paslaugų kokybę restorane rekomenduočiau:

16. Kaip siūlytumėte tobulinti klientų aptarnavimą? (įrašykite)

17. Ar planuojate dar kartą apsilankyti?