Klientų aptarnavimo kokybė

UAB Eugesta siekdama įvertinti svarbių klientų aptarnavimo kokybę atlieka apklausą. Užpildę anoniminę anketą, Jūs galite prisidėti prie abipusiškai naudingo mūsų bendradarbiavimo. Mums labai svarbi Jūsų nuomonė, nes siekiame pagerinti klientų aptarnavimo kokybę.

Ar esate patenkinti Eugestos alkoholio asortimentu?

Ar gaunate pakankamai informacijos apie Eugestos alkoholio asortimentą?

Ar Jums patogi infomacija gaunama naujienlaiškiuose?

Ar visada sudalyvaujate Eugestos degustacijose kai gaunate kvietimą ?

Ar Jums naudingos Eugestos siūlomos degustacijos?

Ar Jus tenkina degustacijų organizavimo kokybė (vieta, maistas, aptarnavimas)?

Kada norėtumėte gauti kvietimus į degustaciją?

Koks Jums tinkamiausias degustacijų laikas?

Tai ko Jūsų nepaklausėme, bet Jūs norėtumėte pasakyti?

  1. Nustebau gaves apklausa, nes apie alkoholio pasiulymus nedaug prisimenu, todel manau, kad arba gauna labai retai ir nesistemingai, arba visai negaunu.
  2. I virsuje pateiktus klausimus atsakiau neigiamai, nes negaunu naujienlaiskiu, pakvietimu i degustacijas ir tt.
  3. pas jus didmeninis klientas= mazmeniniam. t.y. tuos pacius naujienlaiskius gauna ir galutinis pirkejas. todel prekybininkai visada ribos jusu prekiu asortimenta
  4. Daznai uzsakius vynus neatitinka metai ir ws ivertinimai.
  5. Sėkmės, taip ir toliau! Linkėjimai Stasui! :) Paulius Gruodis
  6. nieko negalime pasakyti apie degustacijas, nes niekada negavome kvietimo
  7. Esame labai patenkinti. Vertiname Jūsų pastangas ir darbą.
  8. Sveiki, anketa reiketu patobulinti taip, kad butu galima pastabas parasyti prie kiekvieno klausimo.
  9. Dar niekada nesu gaves kvietimo i degustacija :) Saulius Grakavinas
  10. Ten kur atsakymai NE, niekada negavau pakvietimo, todel ir negaliu įvertinti.
…Daugiau…
Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą