Klientų aptarnavimas internetu: kaip vertinate?

Sveiki,

renku medžiagą apie klientų aptarnavimą internetu. Ir matau, kad niekas šios srities netiria ir niekam neįdomu, kaip klientai tai vertina. Taigi prašau užpildyti šitą trumpą apklausą ir išreikšti savo nuomonę. 

Klientų aptarnavimas internetu: kaip vertinate?
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Kiek kartų per pastaruosius metus pirkote internete? ✪

Pasirinkite būdus, kuriais kreipiatės į pardavėją dažniausiai, jei turite klausimų? ✪

Kaip greitai tikitės atsakymo į savo užklausą?

Pažymėkite laiką, kuris jūms būtų priimtinas
Greičiau nei per minutę
Greičiau nei per 10 minučių
Greičiau nei per valandą
Greičiau nei per 4 valandas
Greičiau nei per parą
Greičiau nei per dvi paras
El. paštu
Telefonu
Chat
Facebook

Kaip vertinate lietuviškų e-parduotuvių klientų aptarnavimo operatyvumą (greitį)?

Tragiškas
Blogas
Vidutiniškas
Visai neblogas
Geras
Puikus
El. paštu
Telefonu
Chat
Facebook

Kaip vertinate lietuviškų e-parduotuvių klientų aptarnavimo kokybę?

Tragiškas
Blogas
Vidutiniškas
Visai neblogas
Geras
Puikus
El. paštu
Telefonu
Chat
Facebook

Kuo jums patrauklus klientų aptarnavimas el. paštu? ✪

Kiek kartų per pastaruosius metus naudojotės Facebook'u, norėdami sulaukti apatarnavimo? ✪

Kiek kartų per pastaruosius metus naudojotės chat funkcija? ✪

Kaip manote, kodėl Chat bei Facebook aptarnavimas Lietuvoje yra nepopuliarus? ✪

Ar naudotumėtės klientų aptarnavimo galimybe Facebook'e? ✪

Jūsų lytis ✪

Jūsų amžius ✪