Šios apklausos tikslas -
išsiaiškinti, kodėl ir kaip
reikia gerinti klientų
aptarnavimą pasinaudojant
interneto teikiamomis
galimybėmis. Dėkojame
visiems atsakiusiems.
Į ką labiausiai atsižvelgiate renkantis transporto draudimo paslaugas teikiančią firmą
Ar prieš perkant transporto draudimo paslaugas stengiatės aplankyti firmos web puslapį
Ar skurdus web puslapis gali Jus paskatinti suabejoti firmos galimybėmis kokybiškai teikti paslaugas
Kaip Jums patogiausia gauti iš firmų pirminę informaciją apie reikalingą paslaugą
Per kiek laiko tikitės, kad firmos atsakys į Jūsų užklausimą el. paštu
Ar firmoms reikalingas gyvas bendravimas su klientais chat'o pagalba darbo valandomis
Kokiu būdu Jums patogiausia perduoti firmai savo nusiskundimą dėl prasto aptarnavimo
Ar manote, kad Lietuvos firmos klientų aptarnavimui internete skiria mažiau dėmesio nei realybėje
Ar darbo metu ieškote informacijos apie paslaugas asmeniniam naudojimui
Ar manote, kad Lietuvos firmų web puslapiuose informacija apie paslaugas neatitinka klientų poreikių
Ar esate kada nors negavę atsakymo iš Lietuvos firmos į savo užklausimą el.paštu per šiuos metus