Pradžia
Viešos
Prisijungti
Registruotis
Atsakyti
193
prieš beveik 1m
Žymės
verslas
vdu
Pranešti
Pranešta
Statistika
Filtras
Klientų aptarnavimas internete
Šios apklausos tikslas - išsiaiškinti, kodėl ir kaip reikia gerinti klientų aptarnavimą pasinaudojant interneto teikiamomis galimybėmis. Dėkojame visiems atsakiusiems.
Į ką labiausiai atsižvelgiate renkantis transporto draudimo paslaugas teikiančią firmą
Grafikas
Lentelė
Ar prieš perkant transporto draudimo paslaugas stengiatės aplankyti firmos web puslapį
Grafikas
Lentelė
Ar skurdus web puslapis gali Jus paskatinti suabejoti firmos galimybėmis kokybiškai teikti paslaugas
Grafikas
Lentelė
Kaip Jums patogiausia gauti iš firmų pirminę informaciją apie reikalingą paslaugą
Grafikas
Lentelė
Per kiek laiko tikitės, kad firmos atsakys į Jūsų užklausimą el. paštu
Grafikas
Lentelė
Ar firmoms reikalingas gyvas bendravimas su klientais chat'o pagalba darbo valandomis
Grafikas
Lentelė
Kokiu būdu Jums patogiausia perduoti firmai savo nusiskundimą dėl prasto aptarnavimo
Grafikas
Lentelė
Ar manote, kad Lietuvos firmos klientų aptarnavimui internete skiria mažiau dėmesio nei realybėje
Grafikas
Lentelė
Ar darbo metu ieškote informacijos apie paslaugas asmeniniam naudojimui
Grafikas
Lentelė
Ar manote, kad Lietuvos firmų web puslapiuose informacija apie paslaugas neatitinka klientų poreikių
Grafikas
Lentelė
Ar esate kada nors negavę atsakymo iš Lietuvos firmos į savo užklausimą el.paštu per šiuos metus
Grafikas
Lentelė
Jūsų lytis
Grafikas
Lentelė
Jūsų amžius
Grafikas
Lentelė
Jūsų gyvenamoji vieta
Grafikas
Lentelė
Susikurti savo anketą
Atsakyti į šią anketą