Klausimynas “Atostogų užsakymas internetu: ar nurodyta kaina yra galutinė kaina?”

Mielas vartotojau,

Europos vartotojų centrų tinklas (ECC-Net) šiuo metu įgyvendina jungtinį projektą tema “Atostogų užsakymas internetu: ar nurodyta suma yra galutinė suma?”. 2015 metais ECC-Net sulaukė daug vartotojų skundų, kuriuose teigiama, jog vartotojai sumokėjo arba  būtų turėję sumokėti didesnę kainą už internetu užsakytą skrydį, viešbutį ar automobilį  nei buvo nurodyta iš pradžių. Ar esate atsidūrę tokioje situacijoje?

Mielas vartotojau, prašome sugaišti vieną minutę ir pasidalinti savo vertinga patirtimi su mumis!

Jūsų pagalba padės mums nustatyti, kokia apimtimi padidėjusių kainų „fenomenas“, užsakant kelionių paslaugas internetu, pažeidžia Europos vartotojų teisę. Šios dalyko analizė yra svarbi, siekiant išlaikyti efektyviai veikiančią vieningą rinką, Europos vartotojų teisių vystymąsi ir pagerinti vartotojų informuotumą apie jų teises užsakant atostogas, naudojantis Europos bendrąja skaitmenine rinka.   

1. Ar esate užsakinėję ar bandę užsisakyti skrydį, viešbutį ar automobilį internetu 2015 metais?

vieta įrašyti pavadinimą

  1. www.ryanair.com; www.booking.com
  2. www.ryanair.com
  3. Booking.com
  4. Druskininkai, Hamburgas, Briuselis.
  5. Booking.com
  6. www.booking.com/
  7. www.booking.com
  8. www.doyouspain.com
  9. Booking.com
  10. Www.booking.com

2. Ar kaina, nurodyta pradedant užsakymą internetu, buvo tokia pati, kokią mokėjote užsakymo gale ar būtumėte mokėję?

3. Jeigu ne, ar kaina pakilo dėl:

4. Ką darėte, kai pastebėjote, kad kaina padidėjo?

Kita (nurodykite)

  1. Nebuvo jokių paslėptų mokesčių, kuriuos labai mėgsta pigios oro bendrovės

5. Jeigu nesiskundėte, nurodykite priežastį, kodėl nesiskundėte:

6. Jeigu skundėtes, ar rezultatas buvo teigiamas?

7. Jūs esate

8. Koks Jūsų amžius?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą