Klasės vadovo ir tėvų bendradarbiavimo formos ir būdai mokykloje

Veronika Baltriukienė KU VP III kurso studentė rašo kursinį darbą tema „ Klasės vadovo ir tėvų bendradarbiavimo formos ir būdai mokykloje“ (vadovas doc.dr. Vidimantas Raudys). Šia anketa siekiama išsiaiškinti kokias formas ir būdus taiko klasės vadovas bendradarbiaudamas su mokinių tėvais. Man labai svarbi Jūsų nuomonė.

Darbas anoniminis.

Ačiū už sugaištą laiką. 

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Jūsų amžius?

2. Jūsų pedagoginis darbo stažas?

3. Jūsų išsilavinimas?

4. Kokia Jūsų kvalifikacinė kategorija?

5. Kokio dalyko mokytojas esate?

6. Kokios klasės auklėtoja(-as) dabar esate?

7. Ar būtinas klasės vadovo ir mokinių tėvų bendradarbiavimas mokykloje?

8. Kas turėtų organizuoti mokytojų ir tėvų bendradarbiavimą mokykloje?

TaipIš dalies taip Abejoju Labiau ne Ne
Mokyklos vadovas
Klasės vadovas
Tėvai
Visi

9. Kaip klasės vadovai ir tėvai bendradarbiauja Jūsų mokykloje?

10. Klasės vadovo ir tėvų santykiai

Taip Iš dalies taip Abejoju Labiau ne Ne
Pasitikėjimas
Pagarba
Patiklumas
Pagalba
Pozityvumas
Konfliktiški
Konfidencialūs
Kita(įrašykite)

Kita (įrašykite)

11.Klasės vadovo ir mokinių tėvų bendradarbiavimo būtinumo priežastį.

TaipIš dalies taip Abejoju Labiau ne Ne
Geriau pažįstant vienas kitą, lengviau pasiekti bendrų tikslų
Mokinių pažangumas
Mokinių mokymosi rezultatų sekimas, motyvacija ir pagalba
Savalaikė informacija apie pažangą
Dėl palankaus mikroklimato klasėje
Išsiaiškinti ko tikisi klasės vadovas ir tėvai
Dėl abipusės pagalbos ir informacijos pateikimo mokiniams
Kita(įrašykite)

Kita (įrašykite)

12.Kokių rezultatų siekiate bendradarbiaudami su mokinių tėvais?

TaipIš dalies taip Abejoju Labiau ne Ne
Perteikti visą informaciją tėvams apie jo vaiko elgesį mokykloje
Labiau įsigilinti į kilusias problemas
Kartu su tėvais spręsti problemas
Įgyti didesnį tėvų pasitikėjimą
Išsiaiškinti tėvų lūkesčius
Padeda spręsti konfliktus šeimoje
Kita (įrašykite)

Kita (įrašykite)

13.Kas trukdo sėkmingam klasės vadovo ir mokinių tėvų bendradarbiavimui?

TaipIš dalies taip Abejoju Labiau ne Ne
Klasės vadovo laiko stoka, užimtumas
Pasitikėjimo savimi stoka, nepakankama kompetencija
Tėvų užimtumas
Tėvų abejingumas
Tėvų ir klasės vadovo susitikimai nenaudingi
Neigiamas tėvų požiūris į mokyklą ir mokytojus
Kita (įrašykite)

Kita (įrašykite)

14. Kokias taikote bendradarbiavimo su mokinių tėvais formas mokykloje?

TaipIš dalies taip Abejoju Labiau ne Ne
Individualios bendradarbiavimo su šeima formos
Kolektyvinės bendradarbiavimo su šeima formos

15. Ar naudojate šias individualias bendradarbiavimo su mokinių tėvais formas?

TaipIš dalies taip Abejoju Labiau ne Ne
Tėvų pakvietimas į mokyklą
Tėvų diena
Susirašinėjimas laiškais
Pokalbiai telefonu
Bendradarbiavimas internetu
Kita (įrašykite)

Kita (įrašykite)

16. Ar taikote kolektyvines bendradarbiavimo su šeima formas mokykloje?

TaipIš dalies taip Abejoju Labiau ne Ne
Tėvų susirinkimai
Išvykos, ekskursijos
Bendros šventės, renginiai
Kita (įrašykite)

Kita (įrašykite)