Klaipėdos universiteto bibliotekos įvaizdis ir paslaugos

Tyrimo tikslas - sužinoti Jūsų nuomonę apie bibliotekos paslaugas, jų pateikimą, asortimentą, kokybę, skaitytojų aptarnavimo kultūrą, išsiaiškinti su kokiomis problemomis susiduriate naudodamiesi katalogais ir elektroniniais ištekliais ir kt. Kaip vertinate darbo sąlygas įvairiuose bibliotekos padaliniuose, ką siūlote keisti ir gerinti.
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Klaipėdos universitete Jūs esate?

Kokio fakulteto?

Jei studentas, tai kelinto kurso?

Studijų forma?

Kaip gerai kalbate anglų kalba?

Kaip gerai kalbate vokiečių kalba?

Kaip gerai kalbate prancūzų kalba?

Kaip gerai kalbate rusų kalba?

Kokiose Universiteto bibliotekos fakultetuose ir skaityklose lankotės?

Jei nesilankote savo fakulteto bibliotekoje prašome išvardinti priežastis kodėl:

Kokiose skaityklose Jums labiausia patinka dirbti ir kodėl?

Kokiose skaityklose Jums labiausiai nepatinka dirbti ir kodėl?

Kokiomis bibliotekos teikiamomis paslaugomis naudojatės?

Kokių paslaugų pasigendate?

Kokias informacijos šaltiniais ir priemonėmis naudojatės, ieškodama(s) reikiamos informacijos?

Kitais šaltiniais. Kokiais?

Su kokiais sunkumais susiduriate atlikdami paiešką elektroniniame kataloge ALEPH?

Ar užsisakote knygas internetu?

Ar rezervuojate norimas knygas ateičiai?

Ar naudojatės KU bibliotekos prenumeruojamomis duomenų bazėmis?

Jei taip, kokiomis?

Ar turite slaptažodžius naudotis duomenų bazėmis namuose?

Iš kokių šaltinių sužinote apie mokslines duomenų bazes?

Jei yra kitų šaltinių, tai kokie?

Ar lankotės Universiteto bibliotekos svetainėje Internete?

Jei teigiamai atsakėte į ankstesnį klausimą, kaip jūs ją vertinate?

Pakomentuokite savo ankstesnį atsakymą:

Ar teko dalyvauti Universiteto bibliotekos organizuojamuose informacinio raštingumo mokymuose?

Ar teko dalyvauti Universiteto bibliotekos organizuojamuose duomenų bazių pristatymuose?

Kaip vertinate bibliotekininkų, bibliografų darbą ir jų teikiamą informaciją?

Kaip apibūdintumėte Jus aptarnaujantį personalą?

Kaip Jūs vertinate KU biblioteką?

Jei biblioteką įvertinote nepatenkinamai, nurodykite kodėl:

Ar buvo atvejų, kai iš bibliotekos išėjote nusivylę, sugaišę laiką?

Jeigu taip, tai dėl kokių priežasčių?

Kokios kitos priežastys?

Kokiose kitose bibliotekose dar lankotės?

Jūsų pasiūlymai KU bibliotekos įvaizdžio ir paslaugų kokybės pagerinimui