Klaipėdos miesto savivaldybės, kultūros centro "X", kliento pasiekiamumas reklama.

Gerbiamas respondente, Tyrėjas vykdo tyrimą, kurio esmė – išsiaiškinti Klaipėdos miesto savivaldybės, kultūros centro "X", kliento pasiekiamumą reklama. Šio klausimyno tikslas – Ištirti reklamos nešiklius, kurie lemia informacijos pasiekiamumą, išsiaiškinti reklamos poveikį vartotojui. Tyrimo duomenys bus panaudoti I. Lukšaitės kursiniame darbe. Maloniai Jus kviečiame dalyvauti šioje apklausoje. Jūsų nuomonė mums labai svarbi nagrinėjant reklamos pasiekiamumą. Šis klausimynas yra anoniminis.
Rezultatai yra viešai prieinami

Iš kur sužinote apie renginius, vykstančius Kultūros cenre "Žvejų rumai"? ✪

Kur ieškote informacijos apie renginius, vykstančius Kultūros centre "Žvejų rūmai"? ✪

Ar reklama padeda išsirinkti į kokį renginį eiti? ✪

Ar Jums reklama yra lengvai pasiekiama? ✪

Kokia yra Jūsų reakcija į reklama? ✪

Ar erzina afišų dizainas? ✪

Jei erzina - kas?

Kiek dažnai lankotes Kultūros centro "Žvejų rūmai" renginiuose? ✪

Jūsų amžius? ✪

Jūsų socialinė padėtis? ✪

Jūsų lytis? ✪