Klaipėdos lopšelis-darželis „Eglutė“ visuminis veiklos kokybės įsivertinimas 2023 m.

Mūsų mokykla atlieka kokybės veiklos įsivertinimą. Mums labai svarbi Jūsų nuomonė, kad galėtume tobulinti vaikų ugdymo kokybę. Apklausa yra anoniminė, gautus atsakymus apibendrinsime įsivertinimo ataskaitoje.

1. Mano vaikas mokykloje gerai sutaria su grupės vaikais

2. Jaučiu, kad mano vaikas yra saugus mokykloje

3. Mano vaikas mokykloje mokomas elgtis pagarbiai, laikytis taisyklių

4. Grupės taisyklės pateiktos visiems vaikams suprantamais būdais

5. Esu supažindinta(-as) su grupės taisyklėmis

6. Mano vaikas mokykloje dalinasi žaislais, knygelėmis

7. Mano vaikas pastebi, kai kitas vaikas grupėje yra liūdnas, nusiminęs, kai jam reikalinga pagalba

8. Mano vaikas mokykloje skatinamas domėtis savo šeimos istorija, tradicijomis

9. Mokytojas su manimi aptaria nerimą sukėlusius ženklus vaiko elgesyje

10. Grupės fizinė aplinka saugi ir pritaikyta vaikų poreikiams

11. Grupės aplinka estetiška, neperkrauta, primena namų aplinką

12. Grupės aplinkoje gausu vaizdinės informacijos (plakatų, žemėlapių, knygų, nuotraukų ir kt.)

13. Vaikų darbai eksponuojami grupės aplinkoje

14. Mokyklos kieme yra vaikų žaidimų aikštelės, kurių įranga tvarkinga, saugi

15. Mokyklos lauko erdvės pritaikytos visapusiškam vaikų ugdymuisi

16. Mano vaikas pasitiki mokytoju, žino, kad jis pagelbės, kai tik prireiks jo pagalbos

17. Užtikrinamas vaikų gyvenimo mokykloje ir namuose tęstinumas (vaikai gali iš namų atsinešti mėgstamus žaislus, kurie padeda jiems užmigti ar nusiraminti ir pan.)

18. Mokykloje puoselėjamos tradicijos, organizuojamos bendros su tėvais šventės (gimtadienių, valstybinės, kalendorinės ir pan.)

19. Mokykloje organizuojamos bendros su tėvais išvykos, renginiai

20. Mokykloje sudarytos sąlygos mano vaiko poreikių tenkinimui ir gabumų plėtojimui

21. Ugdymosi erdvių kūrimas ar modifikavimas aptariamas kartu su tėvais

22. Grupėje yra vaikų amžiui tinkamų skirtingos paskirties priemonių, IKT

23. Bendraudamas su mokytoju suteikiu informacijos apie savo vaiko stiprybes ir pomėgius

24. Su mokytoju aptariu vaiko pasiekimus ir daromą pažangą

25. Mokytojas informuoja mane apie vaikui kylančias problemas ir aiškinasi kaip jas sprendžiame

26. Mokytojas reguliariai informuoja mane apie vaiko pasiekimus, daromą pažangą

27. Informacija apie vaiko pasiekimus ir pažangą suteikiama vadovaujantis konfidencialumo principu

28. Mokytojas su manimi visada elgiasi etiškai, pagarbiai

29. Mokytojas kviečia tėvus į grupę vesti ugdomąjį renginį (papasakoti apie savo profesijas, mėgstamas veiklas ar vaikystės knygas, keliones ir kt.)

30. Bendrų veiklų metu sudaro galimybes šeimoms geriau pažinti vieni kitus

31. Mokytojas skatina tėvus keistis informacija gyvai ir interneto forumuose

32. Mokytojas gerbia mano šeimos privatumą ir tik gavęs sutikimą, dalinasi informacija apie vaiką su kitais specialistais

33. Mokytojas aptaria su tėvais numatomus ugdymo tikslus, ugdymo programą, naudojamus metodus, bendras taisykles, kurių reikėtų laikytis, atėjus į grupę, kokiais būdais ir kokiu dažnumu bus keičiamasi informacija

34. Kartu su mokytoju aptariame trumpalaikius ir ilgalaikius vaiko ugdymosi tikslus

35. Su mokytoju sutariame, kokiu dažnumu ir kokios apimties gausiu informaciją apie vaiko pasiekimus ir daromą pažangą

36. Susidūrus su sunkumais, mokytojas parodo empatiją ir rūpestį, nuramina, pateikia informacijos, idėjų ar pasiūlo pagalbą

37. Mokykloje vykdomos tėvų švietimo programos, dalijamasi pedagogine literatūra, nuorodomis į naudingus informacijos šaltinius

38. Esu informuotas apie mokytojo naudojamas veiksmingas ugdymo strategijas ir priemones

39. Esant poreikiui, mano vaikas gali gauti reikalingą mokykloje dirbančių specialistų pagalbą

40. Tėvai yra informuoti apie vaikui naudingas paslaugas ir už mokyklos ribų

41. Mokykla yra kūrybinga, taiko švietimo naujoves, dalyvauja įvairaus lygio projektuose

42. Tėvai kviečiami dalyvauti rengiant strateginius, metinius planus, ugdymo programą, ugdomosios veiklos planus

43. Mokykloje įgyvendinamos vaikams ir tėvams skirtos priemonės vaikų adaptacijos laikotarpiui / perėjimui į pradinį ugdymą palengvinti

44. Tėvai dalyvauja mokyklos veiklos įsivertinime

45. Su tėvais tariamasi dėl mokyklos veiklos tobulinimo

46. Tėvai supažindinami su mokyklos veiklos įsivertinimo / išorinio vertinimo rezultatais

47. Mokykla renka vaikų / tėvų pasiūlymus, kaip gerinti mokyklos aplinką, ugdymo procesą, bendradarbiavimo būdus

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą