Kitų įtakos imlumo lygio nustatymas

Gerbiamas respondente,

Esu Vilniaus universiteto, verslo mokyklos studijų programos, 3 kurso studentė. Atlieku tyrimą, kurio tikslas yra nustatyti respondentų tendenciją pirkti impulsyviai, taip pat, ar egzistuoja ryšys tarp vartotojų imlumo kitų įtakai. Ši apklausa yra anoniminė, joje gali dalyvauti tik asmenys, sulaukę 18 metų. Tyrimo metu gauti duomenys bus apibendrinti ir pateikti atsiskaitomajame darbe.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Kai noriu būti panašus į kažką, dažnai bandau pirkti tuos pačius prekės ženklus kaip jie.

Man svarbu, kad kitiems patiktų prekės ir prekių ženklai, kuriuos aš perku.

Retai perku naujausios mados daiktus, kol nesu tikras, kad mano draugai pritars jiems.

Dažnai susitapatinu su kitais žmonėmis pirkdamas tokias pačias prekes ir prekių ženklus kaip jie.

Pirkdamas prekes paprastai renkuosi tuos prekių ženklus, kuriems, manau, pritars kiti.

Man patinka žinoti, kurie prekių ženklai ir prekės daro gerą įspūdį kitiems.

Jei kiti žmonės gali matyti, kad naudoju produktą, tai dažnai renkuosi tą prekės ženklą, kurį kiti žmonės tikisi, kad pirksiu.

Pasiekiu bendrumo jausmą pirkdamas tas pačias prekes ir prekių ženklus, kuriuos perka kiti.

Dažnai konsultuojuosi su kitais žmonėmis, kad jie man padėtų išsirinkti geriausią alternatyvą iš prekės kategorijos.

Įvertinkie 5 balų skalėje (kai 1- visiškai nesutinku, 5- visiškai sutinku).

Kad įsitikinčiau, jog perku tinkamą prekę ar prekės ženklą, dažnai stebiu, ka kiti perka ir naudoja.

Įvertinkie 5 balų skalėje (kai 1- visiškai nesutinku, 5- visiškai sutinku).

Jei neturiu patirties su preke, dažnai klausiu savo draugų apie ją.

Įvertinkie 5 balų skalėje (kai 1- visiškai nesutinku, 5- visiškai sutinku).

Dažnai renku informaciją apie prekę iš šeimos ar draugų prieš pirkdamas.

Įvertinkie 5 balų skalėje (kai 1- visiškai nesutinku, 5- visiškai sutinku).

Jūsų lytis?

Jūsų amžius metais?