KINTANTYS VARTOTOJŲ, ATSISKAITYMO UŽ PREKES IR PASLAUGAS, DIDŽIUOSIUOSE PREKYBOS TINKLUOSE, POREIKIAI
Sveiki,
Esu Vilnius Tech universiteto, Verslo vadybos fakulteto, Verslo administravimo (MBA) magistro studijų programos studentė ir atlieku tyrimą, kurio metu noriu išanalizuoti besikeičiančius vartotojų poreikius atsiskaitant už prekes ar paslaugas.
Klausimynas skirtas visiems, kurie apsipirkinėja didžiuosiuose prekybos tinkluose.
Visi šios anketos pagalba gauti duomenys išliks anonimiški, konfidencialūs ir bus naudojami tik tyrimo tikslais, magistro baigiamosios praktikos darbui parengti.
1. Kokia Jūsų lytis
2. Koks Jūsų amžius
3. Jūsų mėnesinės pajamos:
4. Jūsų gyvenamoji vieta?
5. Kaip dažnai lankotės didžiuosiuose prekybos tinkluose (Rimi, IKI, LIDL, Maxima)
6. Ar vieno apsipirkimo metu apsilankote keliuose prekybos centruose?
7. Pagal kokius kriterijus pasirenkate prekybos tinklą?
8. Kiek apytiksliai laiko praleidžiate parduotuvėje vieno apsipirkimo metu?
9. Kokį dažniausiai renkatės atsiskaitymo būdą už prekes (savitarnos kasos, scan&go, įprastos kasos)
10. Pagal ką renkatės atsiskaitymo už prekes būdą?
11. Ar COVID-19 pandemija pakeitė Jūsų pasirinkimą, renkantis atsiskaitymo būdą už prekes?
13. Jei atsakėte į klausimą TAIP, pasirinkite
14. Ar renkatės prekybos tinklą apsiperkant, pagal siūlomus atsiskaitymo būdus?
15. Ar Jums svarbu, kad prekybos tinklas siūlytų visus tris atsiskaitymo būdus (savitarnos kasos, scan&go, įprastos kasos)?
16. Ar Jūsų nuomone savitarnos kasos, savitarnos skenavimas „Scan&Go” sutaupo jūsų apsipirkimo laiką?
19. Įvertinkite savo patirtį atsiskaitant įprastoje kasoje, naudodamiesi 5 balų skale (1-Labai blogai, 2-Blogai, 3-Neturiu nuomonės, 4-Gerai, 5-Labai gerai)
17. Įvertinkite savo patirtį atsiskaitant savitarnos kasose, naudodamiesi 5 balų skale (1-Labai blogai, 2-Blogai, 3-Neturiu nuomonės, 4-Gerai, 5-Labai gerai)
18. Įvertinkite savo patirtį atsiskaitant savitarnos skenavimu „Scan&Go”, naudodamiesi 5 balų skale (1-Labai blogai, 2-Blogai, 3-Neturiu nuomonės, 4-Gerai, 5-Labai gerai)
Įvardinkite pagrindinius, atsiskaitant savitarnos kasose, trūkumus
- Negali apsipirkti su dideliu kiekiu prekiu, nes netelpa produktai. Svoriu neatitikimai
- Gaištamas laikas laukiant pagalbos, kai nesutampa faktinis ir sistemoje įvestas prekės svoris ir ji negali įkristi į krepšelį
- Netyčia atsitoti i kasa “tik kortele”, kai nori mokėti grynais, galėtu visos kas is būti vienodos
- -
- Darbuotojas nevisada vietoje, IKI nepriima nukainotus prekes ir taromato cekius
- Darbuotojo nebuvimas, kasu sutrikimai
- Laukimas, kol darbuotojas patvirtins amžių
- Prekių su nuolaida neįvedimas į sistemą. Prekių svorių neatitikimai su faktu ir info sistemoje
- Kai reikia pagalbos , gana ilgai uztrunka kol ateina darbuotojas
- Galėtų greitesnis skenavimas veikti, nes nepavyksta greitai skenuoti
Įvardinkite pagrindinius, atsiskaitant įprastose kasose, trūkumus
- Ilgos eiles
- Didesnės pirkėjų grūstys
- Eilės, kitu zmoniu nesusivokimas laikytis atstumo
- -
- Eiles
- Ilgos eiles, nemalionios kasininkes
- Ilgos eilės
- Daug žmonių, mažai vietos tarp kasų
- Eiles, ant koju lipantys zmones, reikia prekes susirinkti pries mokant , kad netektu laukti kitiems uz manes esanties zmonems
- Eilės, kasininkas greitai prekes skanuoja, nespėji dėtis į prekių maišelį
Įvardinkite pagrindinius, atsiskaitant savitarnos skenavimu „Scan&Go”, trūkumus
- Nebandziau
- Ne iki galo aišku, kaip įsivesti pvz.taros čekius ir pan. Kartas nuo karto vykdant detalią patikrą nėra patogios vietos iškrauti ir vėl susidėti prekes, gaištamas laikas.
- Nežinau
- -
- neteko
- Nesinaudoju
- Neteko apsipirkti šiuo būdu
- -
- Neturiu nuomones, nesinaudoju
- -