Kino centro "Cinamon" pardavimo skatinimo priemonių poveikis
Gerb. respondente,
Klaipėdos universiteto socialinių mokslų fakulteto III kurso studentė R. Armalytė atlieką tyrimą. Tyrimo tikslas - išsiaiškinti ar kino centro "Cinamon" naudojamos pardavimo skatinimo priemonės paskatina vartotoją pirkti. Apklausa yra anoniminė, visi apklausos rezultatai bus naudojami tik apibendrintai analizei kurti.
Ačiū už Jūsų nuomonę.
Kaip dažnai žiūrite kiną kino centre "Cinamon"?
Į kiną einate tada, kai:
Į kiną dažniausiai einate:
Ar naudojatės kino centro "Cinamon" teikiamomis žaidimų paslaugomis (Playxone žaidimų zona)?
Ar perkate kino centre "Cinamon" parduodamų užkandžių ar gėrimų?
Ar turite "Cinamon" Bonus lojalumo kortelę?
Kaip dažnai naudojatės žemiau pateiktomis Bonus lojalumo kortelės teikiamomis privilegijomis?
Ar esate iškeitę Bonus kortelės taškus į prekes?
Ar dalyvavote žemiau išvardytose "Cinamon" vykdytose akcijose?
Ar einate į kiną, kai yra paskelbiama "Yzzi" diena (visi bilietai į visus filmus visą dieną po 7 lt)?
Ar naudojatės per spaudą platinamais kuponais, su kuriais tam tikro filmo bitietas tam tikrą dieną kainuoja 6 lt?
Ar pirkote (žadate pirkti) "Cinamon" kalėdinį kuponą (suaugusio 17 lt, vaikiško - 10 lt)?
Ar pirkote (žadate pirkti) "Cinamon" dovanų kuponą (20 lt ir 50 lt vertės)?
Ar esate pasinaudoję pasiūlymu šeimai (kiekvieną savaitės dieną iki 16 val. vienam suaugusiam ir dviems vaikams bilieto į kiną kaina 33 lt)?
Jūsų lytis:
Jūsų amžius:
- 12
- 22
- 11 m
- 20
- 14
- 13
- 14
- 12 m.
- 22
- 24