Kineziterapijos specialybės studijų dalyko įvertinimo anketa - Nervų ligos ir kineziterapija

Anketa skirta LKKA kineziterapijos speciaybės studentams Tikslas:Surinkti informaciją apie studijuojamo dalyko kokybę.

Kuriame kurse studijuojate?

Studijų dalykas bendrai buvo

Studijų dalyko turinys buvo:

Dėstytojo/dėstytojų bendradarbiavimas su studentais dėstant discipliną

Dėstytojo/dėstytojų gebėjimas išdėstyti discipliną

Dėstytojo/dėstytojų paaiškinimai buvo labai aiškūs

Dėstytojo/dėstytojų kalba buvo kultūringa ir aiški

Paskaitos buvo įdomios

Paskaitos buvo gerai organizuotos

Atsikaitymų įvertinimas buvo objektyvus ir teisingas

  1. retai
  2. nevisada
  3. pakankamai daznai
  4. Visada
  5. Visada
  6. retai
  7. Visada
  8. retai
  9. pakankamai daznai
  10. Visada
…Daugiau…

Jūsų užimtumas studijuojant discipliną buvo (savarankiški darbai, darbas grupėje, diskusijos ir kt.)

Jūsų pastangos studijuojant discipliną buvo

Kas jums patiko šioje disciplinoje?

  1. dest krutulytes paskaitos
  2. patiko praktikiniai uzsiemimai pas dest. Sakaliene
  3. Dėstytojos Krutulytės praktiniai užsiėmimai
  4. Daug turejom laisvo laiko
  5. praktikiniai uzsiemimai su destytoja dr. Krutulyte
  6. Buvo idomi 1 paskaita destytojos Sakalienes paskaita.
  7. Nors ir labai įdomi, ši disciplina visai nepatiko.

Kas jums nepatiko šioje disciplinoje?

  1. dest. gorinienes paskaitu destymas is knygos, neaiskios dest. sakalienes paskaitos, neaiskus destymas ir kad dest. krutulyte skyre mazai laiko praktikiniams uzsiemimams. kad destytojos daznai per paskaitas dalinasi savo asmenine patirtimi ir destymu
  2. nepatiko dest. gorinienes paskaitos. ji tiesiog diktavo, o mes perrasinedavom knygas, kaip 5 klasej.
  3. kaip gali destytojas (Goreniene) teigti kad jos nuomone yra negincytina ir nekomentuojama...
  4. Dėstytojos Gorinnienės paskaitos, nes manau, kad ji nepakankamai išmano šį dalyką, vertinimas jos ne objektyvus. Dėst. Šakalienės paskaitos labai nuobodžios, gal todėl, kad ne seniai dėsto.
  5. Ar galima tai pavadinti nervu ligomis ?
  6. Pakeiskit destytoju mastyma....jie galvoja kad ju nuomone yra negincijama, nors patikekis nekaikuriu destytojų žynių atnaujinimo lygis nekoks...
  7. pirmojo semestro atsiskaitymai (testu sudarymas). truko daugiau praktikiniu uzsiemimu
  8. Truko aiskumo, sistemingumo, rysio tarp paskaitu ir uzsiemimo. Nepatiko destytojos Gorinienes mokymo stilius.
  9. buvo truputi chaotiškos paskaitos. per pratybas dėstoma visai kas kita negu per bendras.
  10. Labai dažnai dėstytojos kalbėjo sau, kartais per paskaitą sugebėdavo perskaityti vos 12 skaidrių, medžiaga kurią gaudavom buvo padrika su daugybe gramatiniu ir stiliaus klaidų, o pnf paskaitos anglų kalba buvo tikras nesusipratimas, kurio reiktu nebekartoti.
…Daugiau…

Pasiūlykite, kaip pagerinti šį studijų dalyką?

  1. keisti destytojus
  2. is esmes koreguoti destymo metodus, daryti aiskesnes paskaitas, noretusi daugiau profesionalumo destant ir vedant pratybas
  3. daugiau praktikiniu uzsiemimu, darbo grupemis.
  4. gerbiami destytojai nepamirskit kad jus esate irgi zmones.....Kad jus kartais irgi klystate....Neteikite kad jusu nuomone yra negincyjama ir nediskutuotina.....mes studentai mokinames ne del pazimiu ....o del ziniu !!!! tad padekte mums jas gauti !!! pagarbiai studente/studentas
  5. Gal reikėtų parinkti tokį dėstytoją, kuris labai gerai išmanytų šį dalyką.
  6. Is esmes reik keist sita dalyka, tiek turini tiek mokymo metodus.
  7. truksta daugiau praktikiniu uzsiemimu, noretusi pamatyti realius ligonius ir bent paziureti kaip su jais dirba kineziterapeutai.
  8. Susieti bendras paskaitas su pratybomis. Pakeisti viena destytoja.
  9. Susitarti dėstytojoms bendrų paskaitų turinį su pratybų, Galėtu šia paskaita dėstyti vienas arba du dėstytojai, o ne trys.
  10. Keisti dėtytojus.
Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą