Kinas kaip komunikacijos priemonė
Gerb. Respondente,
Esu „Vilnius Tech“ universiteto kūrybinių industrijų IV kurso studentė ir šiuo metu atlieku tyrimą apie tai, kiek efektyvus yra kinas, kaip komunikacijos ir edukacijos priemonė. Šios apklausos tikslas – sužinoti koks yra vartotojų požiūris į kiną kaip komunikacijos priemonę, bei sužinoti kaip kino filmai perduodami informaciją gali paveikti vartotoją.
Šios anketos duomenys išliks anonimiški ir bus naudojami tik tyrimo tikslams bei baigiamojo darbo rengimui, todėl konfidencialumas garantuojamas.
Anketos užpildymas gali trukti nuo 10 iki 15 minučių. Jei turite klausimų, galite susisiekti su manimi el. paštu - [email protected]
Dėkoju už skirtą laiką ir nuoširdžius atsakymus!
Jūsų lytis:
Grafikas
Lentelė
Jūsų amžius?
Grafikas
Lentelė
Jūsų gyvenamoji vieta?
Grafikas
Lentelė
Jūsų socialinė padėtis?
Grafikas
Lentelė
Kas jūsų manymu yra kinas?
Grafikas
Lentelė
Ar sutinkate su teiginiu, kad kinas yra komunikacijos priemonė? Pagrįskite atsakymą.
Kokia amžiaus grupė, Jūsų manymu, labiausiai linkusi domėtis kinu?
Grafikas
Lentelė
Kurį lietuvių kultūros reiškinį laikytumėte didžiausia visų laikų tautos kultūrine vertybe?
Grafikas
Lentelė
Kas Jums svarbiau žiūrint kino filmą?
Grafikas
Lentelė
Kas Jus paveikia labiau, filmas ar knyga? (labiau susitapatinate su pagr. veikėju, lengviau atsiminti įvykius, apie kuriuos buvo rašoma/rodoma?
Grafikas
Lentelė
Kaip Jums įsisąvinti informaciją patogiau?
Grafikas
Lentelė
Kaip vertinate šių kino edukacijos priemonių naudingumą?
Grafikas
Lentelė
Kaip manote, ar Lietuvoje yra skiriama pakankamai dėmesio kinui kaip komunikacijos priemonei?
Grafikas
Lentelė
Kaip manote, ar audiovizualinių medijų edukacija yra reikalinga švietimo sistemoje?
Grafikas
Lentelė
Kaip manote, kokio pobūdžio kino edukacijos Lietuvoje trūksta labiausiai?
Grafikas
Lentelė
Kaip manote, kokiomis iš šių temų, kinas gali būti visuomenės informavimo priemone?
Grafikas
Lentelė