DeimanteGud
Vieša
Pranešti

Kinas kaip komunikacijos priemonė

Gerb. Respondente,

Esu „Vilnius Tech“ universiteto kūrybinių industrijų IV kurso studentė ir šiuo metu atlieku tyrimą apie tai, kiek efektyvus yra kinas, kaip komunikacijos ir edukacijos priemonė. Šios apklausos tikslas – sužinoti koks yra vartotojų požiūris į kiną kaip komunikacijos priemonę, bei sužinoti kaip kino filmai perduodami informaciją gali paveikti vartotoją.

Šios anketos duomenys išliks anonimiški ir bus naudojami tik tyrimo tikslams bei baigiamojo darbo rengimui, todėl konfidencialumas garantuojamas.

Anketos užpildymas gali trukti nuo 10 iki 15 minučių. Jei turite klausimų, galite susisiekti su manimi el. paštu - [email protected]

Dėkoju už skirtą laiką ir nuoširdžius atsakymus!

Jūsų lytis:
Jūsų amžius?
Jūsų gyvenamoji vieta?
Jūsų socialinė padėtis?
Kas jūsų manymu yra kinas?
Kokia amžiaus grupė, Jūsų manymu, labiausiai linkusi domėtis kinu?
Kurį lietuvių kultūros reiškinį laikytumėte didžiausia visų laikų tautos kultūrine vertybe?
Kas Jums svarbiau žiūrint kino filmą?
Kas Jus paveikia labiau, filmas ar knyga? (labiau susitapatinate su pagr. veikėju, lengviau atsiminti įvykius, apie kuriuos buvo rašoma/rodoma?
Kaip Jums įsisąvinti informaciją patogiau?
Kaip vertinate šių kino edukacijos priemonių naudingumą?
Kaip manote, ar Lietuvoje yra skiriama pakankamai dėmesio kinui kaip komunikacijos priemonei?
Kaip manote, ar audiovizualinių medijų edukacija yra reikalinga švietimo sistemoje?
Kaip manote, kokio pobūdžio kino edukacijos Lietuvoje trūksta labiausiai?
Kaip manote, kokiomis iš šių temų, kinas gali būti visuomenės informavimo priemone?

Anketos meniu

Rezultatų analizė

X - atsakymo trukmė sekundėmis, Y - atsakymų kiekis. Norėdami padidinti - žymėkite su pele. Sumažinti - spragtelėkite du kartus.

Atsakymų trukmė sekundėmis

Anketos statistika

Paspauskite ant valstybės detalesniems rezultatams
ŠiandienViso
Peržiūrėjimų1543
Atsakymų0201
Kita anketa »