Kinas kaip komunikacijos priemonė
Gerb. Respondente,
Esu „Vilnius Tech“ universiteto kūrybinių industrijų IV kurso studentė ir šiuo metu atlieku tyrimą apie tai, kiek efektyvus yra kinas, kaip komunikacijos ir edukacijos priemonė. Šios apklausos tikslas – sužinoti koks yra vartotojų požiūris į kiną kaip komunikacijos priemonę, bei sužinoti kaip kino filmai perduodami informaciją gali paveikti vartotoją.
Šios anketos duomenys išliks anonimiški ir bus naudojami tik tyrimo tikslams bei baigiamojo darbo rengimui, todėl konfidencialumas garantuojamas.
Anketos užpildymas gali trukti nuo 10 iki 15 minučių. Jei turite klausimų, galite susisiekti su manimi el. paštu - [email protected]
Dėkoju už skirtą laiką ir nuoširdžius atsakymus!
Jūsų lytis:
Jūsų amžius?
Jūsų gyvenamoji vieta?
Jūsų socialinė padėtis?
Kas jūsų manymu yra kinas?
Ar sutinkate su teiginiu, kad kinas yra komunikacijos priemonė? Pagrįskite atsakymą.
- Taip nes suteikia negirdetos informacijos
- Taip, galima gerai praleisti laika su draugais paziurejus filma ji aptarti
- Taip, nes gali suteikti naujos informacijos
- Taip, jis transliuoja žinutę
- Taip, Svarbi komercijos dalis, komunikuojamos reklamos, gali priversti asmeni pirkti rodomus produktus
- Taip, naudinga norint isplesti zinias
- taip, gali pakeisti mastyma
- Taip. Gali greičiau pasiekti žiūrovą
- Taip.
- Tikrai taip! Nes sukelia jausmus, emocijas, gali priversti susimąstyti apie tam tikras situacijas