KILIG PREKĖS ŽENKLO VIZUALINIO IDENTITETO KŪRIMAS
Gerb. apklausos dalyviai,
Esu SMK Aukštosios mokyklos Marketingo ir reklamos kūrimo studiju programos II kurso studentė Paulina. Atlieku tyrima, kurio tiklas išanalizuoti KILIG prekės ženklo vizualinio identiteto elementus ir jų poveikį prekės ženklo įvaizdžiui ir vartuotojų įsitikinimams, išsiaiškinti, kaip KILIG prekės ženklo vizualinis identitetas atitinka įmonės filosofiją ir vertybės, bei pateikti rekomendacijas KILIG prekės ženklo vizualinio identiteto tobulinimui. Apklausa yra anoniminė, visi atsakymai bus apdorojami ir patekti tik apibendrinta forma.
Jei turite papildomu klausimų ar norite sužinoti rezultatus, galite rašyti į šį paštą [email protected]
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui