KILIG PREKĖS ŽENKLO VIZUALINIO IDENTITETO KŪRIMAS

Gerb. apklausos dalyviai,


Esu SMK Aukštosios mokyklos Marketingo ir reklamos kūrimo studiju programos II kurso studentė Paulina. Atlieku tyrima, kurio tiklas išanalizuoti KILIG prekės ženklo vizualinio identiteto elementus ir jų poveikį prekės ženklo įvaizdžiui ir vartuotojų įsitikinimams, išsiaiškinti, kaip KILIG prekės ženklo vizualinis identitetas atitinka įmonės filosofiją ir vertybės, bei pateikti rekomendacijas KILIG prekės ženklo vizualinio identiteto tobulinimui. Apklausa yra anoniminė, visi atsakymai bus apdorojami ir patekti tik apibendrinta forma.


Jei turite papildomu klausimų ar norite sužinoti rezultatus, galite rašyti į šį paštą [email protected]

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Ar esat susipažines su KILIG prekės ženklų?

2. Ar lengvai atpažįstate prekės su “KILIG” logotipu?

3. Kaip vertinante bendrą KILIG prekės ženklu įvaizdį?

4. Kaip apibudintumėte KILIG prekės ženklo vizualinį identitetą? (Pasirinkite vieną variantą)

5. Kokiose, Jūsų manymu, yra KILIG prekės ženklo vizualinio identiteto stipriosios pusės? (Pasirinkite variantus, kurie, Jūsų manymu, geriausias atitinka).

6. Kokiose, Jūsų manymu, yra KILIG prekės ženklo vizualinio identiteto silpnosios pusės? (Pasirinkite variantus, kurie, Jūsų manymu, geriausias atitinka).

7. Įvertinkite iš žemiau pateiktus teiginius (kur 1 – visiškai nepatinka, 5 – labai patinka)

12345
Kilig prekės ženklo logotipo išvaizda

8. Kiek Kilig prekės ženklo dizainas atitinka šias vertybes? Įvertinkite iš žemiau pateiktų teiginiu (kur 1 – visiškai neatitinka, 5 – visiškai atitinka)

12345
Profesionalumas
Modernumas
Žaismingumas
Tvarumas
Atsakingumas
Unikalumas

9. Kokie elementai daugiausiai padeda Jums atpažinti prekės ženklą KILIG nuo kitų? ( iš kairės i dešine, kur kaire – visai nepadeda, o dešinė – labai padeda).

10. Kokia Jūsų lytis?

11. Kokio amžiaus esate?