KG VET aptarnavimo kokybės įvertinimas

Sveiki,

Visada ieškome būdų, kaip pagerinti jūsų patirtį. Skirkite šiek tiek laiko ir įvertinkite mūsų aptarnavimo kokybę. Jūsų atsakymas išliks konfidencialus.

Ačiū!

1. Kaip dažnai užsisakinėjate iš KG VET?

2. Ar vairuotojai mandagiai elgiasi prekių pristatymo metu?

Kita (Įrašykite)

  1. Šiaip mandagiai, bet buvo atvejis, kai norėjau sumokėti grynaisiais, tai labai supyko, kad turi sugaišti laiką rašydamas kvitą. Teko atsisakyti.
  2. Pasiimu pats
  3. Mūsų vairuotojas, labai geras, mandagus.
  4. Kaip kada

3. Ar patikrinate veterinarinius vaistus pristatymo metu pagal VMVT reikalavimus?

Kitas variantas (Įrašykite)

  1. Nelabai susipažinęs su tais reikalavimais
  2. Visaip
  3. Jei nedaug prekių,kad netrugdyti vairuotojo
  4. Vaistų neužsakinėju
  5. Neperkame

4. Kokių pastabų turite KGVet užsakymų pristatymui?

  1. Viskas gerai
  2. Neturiu priekaištų
  3. viskas puiku
  4. ne
  5. Viskas puiku!
  6. Neturime
  7. Kodėl vežate per du kartus vieną užsakymą? Vaistus atskyrai, pašarus atskyrai? Popieriaus ir laiko gadinimas.
  8. Nėra
  9. PVM sąskaitose- faktūrose pastoviai nurodomas palečių kažkoks likutis, nors mes paletėmis tikrai neimame.
  10. nėra
…Daugiau…

5. Ką Jūsų nuomone galėtume patobulinti?

  1. Geros nuotaikos ir toliau į priekį dirbti vertinu 10 balų
  2. tikrai nusiskundimų neturime
  3. Viskas puiku
  4. Stebina pats sąskaitos išrašymas, 4 pozicijos ir jau spausdinate per du lapus? Ar būtinai reikia tiek popieriaus naudoti veltui? Užima papildomai vietos ir padidėja popieriaus sąnaudos. Tai bent jau spausdinkite per abi lapo puses.
  5. Tobula
  6. OK
  7. Žr. 4 punktas
  8. Man viskas tinka
  9. man viskas tinka
  10. Platesnio asortimento stambių gyvulių gydimui
…Daugiau…
Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą