kelios smulkmenos apie alaus prekinį ženklą bei jo prieinamumą

Išsiaiškinti alaus prekinio ženklo svarbą perkant alų, vartotojų lojalumo alaus brendams lygį bei vystymo gaires
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Ar kaina turi įtakos renkantis alaus rūšį ar gamintoją?

Kaip galvojate, ar nuolatiniams priekėjams turitų būti kokios nors nulaidos parduotuvėse alui?

Ar skonis vaidina svarbų vaidmenį renkantis alų?

Jūsų nuomonės, ar alaus gamintojų rengiamos akcijos yra efektyvios?

Ar norėtumėte ateityje akcijų, kuriuose būtų galima formuoti alaus išorinį vaizdą patiems?

Ar kada nors mintyse susitapatinate su alaus reklamos herojais?

Jūsų nuomone, ar reklamas, transliuojamas įvairiais ryšių kanalais, verta pakeisti naujoviškesnėmis?

Kokius pakeitimus darytumėte aludario vietoje,norint išlaikyti bei pritraukti vartotojus?

Jūsų amžius?

Jūsų lytis?

Ar esate loajalus (-i) bet kurio alaus prekiniams ženklui, t.y. ar geriate tik vieno gamintojo alų?

Ar Jūsų mėgstamo alaus prieinamumas turi įtakos pasirinkimui?

Ar dažnai geriate ne savo mėgstamiausią alų, kadangi Jūsų mėgstamiausio alaus pardavime nėra?