Kaip parduotuvės prekės ženklas ,,varlė“ naudoja tiesioginę reklamą, komunikacijai su vartotojais

Gerbiama(s) respondente, esu Marek Žukovski Tarptautinės teisės verslo aukštosios mokyklos IV kurso studentas, atlieku tyrimą, kuriuo siekiama nustatyti kaip parduotuvės prekės ženklas ,,varlė“ naudoja tiesioginę reklamą, komunikacijai su vartotojais. Siekdamas sužinoti tiesioginės reklamos daromą poveikį vartotojams, prašau užpildyti šią anketą. Iš anksto dėkoju už informaciją ir anketos užpildymui skirtą laiką.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Lytis

Jūsų amžius?

Jūsų įgytas išsilavinimas:

Kokiu būdu sužinojote apie prekinį ženklą „varlė“? ( pasirinkite tinkamiausius)

Kokiuose skleidimo kanaluose dažniausiai sutinkate prekinį ženklą – „varlė“? ( Pasirinkite tinkamiausius)

Ar esate apsilankę internetinėje parduotuvėje www.varle.lt?

Kokia reklamos forma Jus pastūmėjo priimti sprendimą dėl prekės ar paslaugos pirkimo/ įsigijimo www.varle.lt?

Kaip dažnai gaunate Jums adresuotas www.varle.lt reklamas?

Įvertinkite esminius veiksnius, pritraukiančius Jūsų dėmesį reklamoje? (Kiekvienoje eilutėje tinkamą variantą pažymėkite )

Lemiamas veiksnys
Vidutiniškai svarbus veiksnys
Nesvarbus veiksnys
Nežinau
Informacijos turinys
Ryškios spalvos
Efektai
Muzikinis fonas ir reklamuojamos informacijos pristatymas
Įžymūs žmonės
Vaikai ir gyvūnai
Prekinis logotipas
Juokingas vaizdas
Šiurpus vaizdas

Tiesioginė reklama – į savo pranešimus neretai įtraukia vartotojų pavardes, jų einamas pareigas ar kitą asmeninę informaciją. Tai tarsi asmeninis bendravimas su klientu, naudojant jo asmeninius kontaktus. Ar esate gavę tiesioginės reklamos?

Ar atsimenate gautas www.varle.lt tiesiogines reklamas?

Kaip reaguojate į www.varle.lt siųstas tiesiogines reklamas gautas asmeniniu el. paštu?

Kaip reaguojate į prekinio ženklo „varlė“ siųstas reklamines žinutes gautas asmeniniu telefono numeriu?

Ar gaunate reklaminių laiškų, skrajučių su „varlė“ tiesioginės reklamos kontekstu?

Kas Jus paskatina dažniau aplankyti tinklalapį www.varle.lt?

Kaip manote, kokį poveikį Jums daro tiesioginė reklama?

Kaip įprastai jaučiatės po tiesioginės reklamos peržiūrėjimo?