Kaip Lietuvos ugdymo įstaigose pavyksta įgyvendinti Švietimo įstatyme iškeltą prioritetinį tikslą .

*

  1. Kartais, gvildenant kai kurias temas ar taikant aktyvaus mokymosi metodus, pamokos trukmės nepakanka
  2. Nes yra klasės valandėlės,išvykos ,per kurias galima artimai pažinti vaiką ir su juo susidraugauti. Reikia tik noro ir inciatyvos.
  3. Jokio glaudesnio bendradarbiavimo iš viso negali būti. Tai seniai atgyvenę dalykai. Tai pasenusių pedagogų noras įtikti mokiniui. Tai visiškai klaidingas požiūris į mokymosi procesą, klaidingas požiūris į moksleivį, klaidingas požiūris į pedagogiką. Glaudesni ryšiai mokykloje turi būti tik su ETIKOS specialiste. Ten jie gali ir paverkti, ten jie gali būti ir suprasti, ten jie gali būti ir pabarti. Kada mokinys mokosi, tai jis atlieka darbą. Ir mokytojo tikslas yra stebėti ir kontroliuoti, kad mokinys atliktų savo darbą maksimaliai gerai ir pavyzdingai. Būtent tada pas jį atsiranda pasitikėjimas ir vystosi jo individualybė, o ne nuo mokytojo "glaudesnio" arba "emocionalesnio pasiseiliojimo". Jei neklystu, net Makarenko apie tai rašė. O viename sovietiniame filme net buvo išjuoktas pedagogas, papirkinėjęs mokinius dešrelėmis. Pedagogas tėvų nepakeis ir jam nereikia šito daryti. Glaudūs ryšiai turi būti tarp motinos ir vaiko, tarp tėvo ir sūnaus. Nereikia painioti auklėjimo šeimoje su auklėjimu mokykloje. Mokykloje turi būti dalykinių, bet šiltų santykių atmosfera. Palaikyti reikia vaikų iniciatyvą, entuziazmą, kūrybiškumą ir tada tarp jūsų savaime atsiras glaudūs ryšiai, o ne dirbtinai sukurti "neįgalių dėl nesugebėjimo mokytis" užuojautos seansai. Pagrindinė šiandieninės mokyklos problema yra ta, kad vaikui neleidžiama savarankiškai mokytis, o jam brukama vyresnio ir "protingesnio" mokytojo nuomonė, kuri kartais gali būti net klaidinga.
  4. Manau, kad pamoka (45 min. trukmės organizuotas mokinių (ar dar blogiau - mokytojo) darbas) turėtų keistis ir mes turėtume pereiti prie bent 90 minučių trukmės edukacinių veiklų, kurių metu mokomasi ir įviariais būdais ir metodais skatinamas žinių, gebėjimų ir įgūdžių tobulinimas (įgyjimas).
  5. Kūrybingas mokytojas seniai netelpa į pamokos ir klasės sienų "rėmus". Ugdymo procesas per dažnai sutapatinamas su "motina" - pamoka (ugdymo forma). Ugdymo procesas turėtų daugiau poveikio, jei jo dalyvių nespaustų laikas, "sugriaužiantis" galimybę kiekvienam išsisakyti, išgyventi emocijas... Beprotiškas skubėjimas ir rezultato siekimas visiems seniai įvarė stresą...
  6. Ko gero,kad trukdo. :)
  7. .