Kaip Lietuvos ugdymo įstaigose pavyksta įgyvendinti Švietimo įstatyme iškeltą prioritetinį tikslą .
*
Su 25-30 mokinių grupe gali dirbti tik 2 mokytojai. Jie privalo, kaip įmanoma greičiau aptarnauti mokinį ir atsakyti į jam iškylančius klausimus. Mokymosi procesas turi būti organizuotas individualiai. Ir tai turi būti individų apmokymas, o ne masės mokinių apmokymas.
Nemanau, kad esant klasėje 10-12 mokinių galima išsugdyti visą tai, kas yra aprašyta švietimo tiksluose, tačiau tai tikrai būtų lengviau padaryti nei 30 mokinių klasėje.
Nuo 1 žmogaus irgi daug kas priklauso (istorijoje daug pavyzdžių).
Nereikia formuluoti pagrindinių dokumentų, postulatų taip, kad niekas jų neatsimintų (genialumas - paprastume).
Dalyvauja dvi stovyklos: mokykla ir šeima. Kuri nugalės??
Iš didelės mokinių klasės atsiras vienas kitas vaikas, kuris klausydamas klasės auklėtojo ar mokytojo "pasiims" žinias, išmintį, pritaikys gyvenime
Ypatingai skurdžios mokyklų edukacinės aplinkos / mokymo priemonės. Akivaizdžios žirklės: AUKŠČIAUSIOS VALDŽIOS SVAJONĖ - KOKYBĖ, O REALYBĖ - SKURDAS.