Kaip Lietuvos ugdymo įstaigose pavyksta įgyvendinti Švietimo įstatyme iškeltą prioritetinį tikslą .

*

  1. Su 25-30 mokinių grupe gali dirbti tik 2 mokytojai. Jie privalo, kaip įmanoma greičiau aptarnauti mokinį ir atsakyti į jam iškylančius klausimus. Mokymosi procesas turi būti organizuotas individualiai. Ir tai turi būti individų apmokymas, o ne masės mokinių apmokymas.
  2. Nemanau, kad esant klasėje 10-12 mokinių galima išsugdyti visą tai, kas yra aprašyta švietimo tiksluose, tačiau tai tikrai būtų lengviau padaryti nei 30 mokinių klasėje.
  3. Nuo 1 žmogaus irgi daug kas priklauso (istorijoje daug pavyzdžių). Nereikia formuluoti pagrindinių dokumentų, postulatų taip, kad niekas jų neatsimintų (genialumas - paprastume).
  4. Dalyvauja dvi stovyklos: mokykla ir šeima. Kuri nugalės??
  5. Iš didelės mokinių klasės atsiras vienas kitas vaikas, kuris klausydamas klasės auklėtojo ar mokytojo "pasiims" žinias, išmintį, pritaikys gyvenime
  6. Ypatingai skurdžios mokyklų edukacinės aplinkos / mokymo priemonės. Akivaizdžios žirklės: AUKŠČIAUSIOS VALDŽIOS SVAJONĖ - KOKYBĖ, O REALYBĖ - SKURDAS.