Kainų apvalinimas

Gerb. Respondente,

Esame Kauno Technologijos Universiteto marketingo studijų programos trečio kurso studentės. Atliekame tyrimą apie prekių bei paslaugų kainas įvedus eurą. Mums yra svarbūs Jūsų atsakymai į kiekvieną klausimą. Apklausa yra anoniminė, Jūsų atsakymai konfidencialūs, jie bus naudojami tik statistiniams apibendrinimams. Maloniai prašome užpildyti šią anketą.

 

Ačiū, kad dalyvaujate šiame tyrime!

Kainų apvalinimas
Rezultatai yra viešai prieinami

1. Ar įvedus eurą atidžiau stebite kainas?

2. Ar apsipirkinėdami vis dar konvertuojate kainą į litus?

3. Skalėje nuo 1 iki 5 įvertinkite, kurios kainos vizualiai yra Jums yra patrauklesnės. (1 – visai nepatrauklu, 5 – labai patrauklu)

12345
0,99 Eur
1,50 Eur
1,99 Eur
7,10 Eur
50 Eur
10 Eur

4. Parduotuvėje pamatote Jus dominančią prekę, kuri kaina Jums atrodo vizualiai patrauklausia?

5. Kurios iš pateiktų kainų Jums asocijuojasi su nuolaidomis?

6. Skalėje nuo 1 iki 5 įvertinkite savo pritarimą žemiau esantiems teiginiams (pritarimą arba nepritarimą teiginiui išreikškite 5 galų skalėje, kur 1 – visiškai nepritariu, 2 – nepritariu, 3 – nei pritariu, nei nepritariu, 4 – pritariu, 5 – visiškai pritariu).

12345
Kaina 1 Eur patrauklesnė nei 0,99 Eur
Nesuapvalintos kainos (0,99 Eur., 1,99 Eur., 99,99 Eur., ir t.t) man asocijuojasi su prastesnės kokybės preke
Nesuapvalintos kainos (0,99 Eur., 1,99 Eur., 99,99 Eur., ir t.t) man asocijuojasi su nuolaida
Užrašydami nesuapvalintas kainas (0,99 Eur., 1,99 Eur., 99,99 Eur., ir t.t) prekybininkai bando suklaidinti pirkėją
Nesuapvalintos kainos man atrodo žemesnės (pvz. 0,99 ar 0,90)
Suapvalintos kainos (10 Eur., 100 Eur.) man asocijuojasi su geresnės kokybės preke
Aš geriau įsimenu suapvalintas kainas (10 Eur., 100 Eur.)
Dažnai nepastebiu kai prekės kaina pasikeičia 0,15 Eur centų

7. Kai pamatote kainas eurais ir konvertuojate į litus:

8. Jūsų amžius:

9. Jūsų lytis:

10. Jūsų vidutinės mėnesio pajamos: