KĄ MANOTE APIE MOBILIOJO RYŠIO PASLAUGŲ BENDROVĖS UAB „BITĖ LIETUVA“ KOMUNIKACIJOS PRIEMONES?

Tyrimo tikslas – išsiaiškinti mobiliojo ryšio paslaugų bendrovės UAB „Bitė Lietuva“ klientų nuomonę/požiūrį į komunikacijos priemones. Dalyvauti kviečiami esami bendrovės klientai.


Apklausa sudaryta iš 26 klausimų.

Apklausos trukmė iki 7 min.

Apklausa yra anoniminė, o rezultatai bus pritaikyti baigiamojo darbo tiriamojoje dalyje.


Iš anksto dėkoju už Jūsų atsakymus ir skirtą laiką!

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Kokia Jūsų lytis?  ✪

2. Koks Jūsų amžius? ✪

3. Koks Jūsų išsilavinimas? ✪

4. Kokia veikla užsiimate šiuo metu?  ✪

5. Jūsų gyvenamoji lokacija? ✪

6. Kokiomis priemonėmis Jums priimtiniausia komunikuoti naudojantis įvairiomis paslaugomis? (galimi keli atsakymo variantai) ✪

7. Kaip dažnai naudojatės šiomis komunikacijos priemonėmis? ✪

KasdienKartą į savaitęKelis kartus per savaitęKartą į mėnesįKelis kartus per mėnesįKartą per kelis mėnesiusNesinaudoju
„Facebook“
Interneto svetainė
Elektroninis paštas
Trumposios žinutės (SMS)

8. Kiek lojalus UAB „Bitė Lietuva“ klientas esate?  ✪

LojalusVidutiniškasNelojalus
Variantai

9. Kiek Jūsų lojalumas susijęs su UAB „Bitė Lietuva“ naudojamomis komunikacijos priemonėmis? ✪

SusijęsNei susijęs, nei nesusijęsNesusijęs
Variantai

10. Kokiomis UAB „Bitė Lietuva“ komunikacijos priemonėmis naudojatės? (galimi keli atsakymo variantai) ✪

11. Kaip dažnai naudojatės UAB „Bitė Lietuva“ komunikacijos priemonėmis (skaitote, žiūrite, klausote)? ✪

KasdienKartą į savaitęKelis kartus per savaitęKartą į mėnesįKelis kartus per mėnesįKartą per kelis mėnesiusNesinaudoju
„Facebook“
Interneto svetainė
Elektroninis paštas
Trumposios žinutės (SMS)

12. Koks turinio pobūdis UAB „Bitė Lietuva“ komunikacijos priemonėse Jums yra aktualiausias? ✪

Reklaminis – pramoginisEdukacinis – informacinisOrganizacijos veiklų pristatymas
„Facebook“
Interneto svetainė
Elektroninis paštas
Trumposios žinutės (SMS)

13. Kokia konkreti tematika UAB „Bitė Lietuva“ komunikacijos priemonėse Jums yra aktuali?  ✪

Asmeninė sąskaitaNuolaidos, akcijos (įrenginiams, paslaugoms)Gimtadienio sveikinimaiPokalbių planaiInterneto planaiTelevizija (Go3)Išmaniosios paslaugos (m.parašas, draudimas, daiktų internetas, interneto apsauga)Kita (išlaidų kontrolė, ryšys užsienyje, skambučių valdymas, SMS ir MMS paslaugos)
„Facebook“
Interneto svetainė
Elektroninis paštas
Trumposios žinutės (SMS)

14. Kaip vertinate UAB „Bitė Lietuva“ transliuojamos (skleidžiamos) informacijos ekspresiją (toną)? ✪

TeigiamaiNeutraliaiNeigiamai
„Facebook“
Interneto svetainė
Elektroninis paštas
Trumposios žinutės (SMS)

15. Kokia vizualika Jums patraukliausia UAB „Bitė Lietuva“ komunikacijos priemonėse? ✪

FotografijosInfografiniai įrašaiTrumpi kelių sekundžių videoIlgesni nei 1 min. video
„Facebook“
Interneto svetainė
Elektroninis paštas

16. Ar pateiktas turinys UAB „Bitė Lietuva“ komunikacijos priemonėse yra aiškus, suprantamas? ✪

TaipIš daliesNe
„Facebook“
Interneto svetainė
Elektroninis paštas
Trumposios žinutės (SMS)

17. Kokį grįžtamąjį ryšį suteikiate UAB „Bitė Lietuva“ „Facebook“ paskyroje? (galimi keli atsakymo variantai) ✪

18. Kaip dažnai suteikiate grįžtamąjį ryšį UAB „Bitė Lietuva“ „Facebook“ paskyroje? ✪

VisadosDažnaiKartaisNesuteikiu
Dažnio varantas

19. Ar paprasta rasti informaciją UAB „Bitė Lietuva“ interneto svetainėje, iškilus klausimui, problemai?  ✪

20. Ar yra aplankęs nemalonus pojūtis, kad pernelyg dažnai esate atakuojami UAB „Bitė Lietuva“ pranešimais? ✪

TaipNeEsu pateikęs(-usi) prašymą NEKONTAKTUOTI
Elektroniniu paštu
Trumposiomis žinutėmis (SMS)

21. Kaip vertinate UAB „Bitė Lietuva“ komunikacijos priemones atsižvelgimo į kliento poreikius aspektu? ✪

TeigiamaiNeutraliaiNeigiamai
„Facebook“
Interneto svetainė
Elektroninis paštas
Trumposios žinutės (SMS)

22. Ar esate gavęs(-usi) individualų pasiūlymą ar reklamą iš UAB „Bitė Lietuva“?  ✪

23. Ar pasinaudojote gautu individualiu pasiūlymu/reklama? ✪

24. Kuris veiksnys Jus skatina įsigyti naują paslaugą ar prekę? (galimi keli atsakymo variantai) ✪

25. Kur dar viešose komunikacijos erdvėse pastebite pranešimus apie UAB „Bitė Lietuva“? (galimi keli atsakymo variantai) ✪

26. Jei pageidaujate, pateikite pasiūlymų, kaip Jūsų mobiliojo ryšio operatorius galėtų pagerinti komunikaciją su klientais?