Ką manote apie aptarnavimo darbo biržoje kokybę?

Anketa yra magistrinio darbo tyrimo dalis. Labai būčiau dėkinga už atsakymus visiems, kuriems teko lankytis darbo biržose ir bendrauti su ten dirbančiais konsultantais.Nesvarbu, kas jūs - esamas, buvęs bedarbis ar darbdavys. Prašau atsakyti visus, kurie naudojosi darbo biržų paslaugomis. Ačiū.
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Konsultantas sugebėjo man tinkamai patarti, davė pasiūlymus

Sugebėjo įtikinti pakeisti elgesį

Padėjo apsispręsti dėl tikslų ir įkvėpė jų siekti

Demonstravo atsidavimą, entuziazmą, paramą

Kalbėjo aiškiai, sklandžiai, įtikinamai išreiškė savo idėjas

Mano akyse jis turėjo autoritetą, aš galėjau juo pasitikėti

Jo pastangų dėka greitai radome bendrą kalbą

Tinkamai elgėsi konflikto metu, sugebėjo jį numalšinti ir pasiekti abiems pusėms tinkamą sprendimą

Įtemptoje situacijoje kontoliavo savo elgesį, išliko ramus ir taktiškas

Jo elgesį galėčiau pavadinti etišku, nes:(pažymėkite visus tinkamus variantus):

Suprantamai suteikė tikslią, pilną informaciją

Objektyviai įvertino mano poreikius

Operatyviai reagavo į pagalbos prašymą

Buvo jautrus, nuoširdžiai susidomėjęs rezultatyviu bendravimu

Sugebėjo suprasti mano elgesio priežastis, buvo įžvalgus

Pagal mano požiūrį keitė ir savo poziciją, buvo lankstus

Su manimi buvo užmegsti dalykiški, nuoširdūs santykiai

Manęs bešališkai, atidžiai ir įdėmiai išklausė

Sugebėjo paaiškinti apie darbo biržoje teikiamas paslaugas

Viską žinojo apie darbo biržoje vykdomas programas

Manau, kad supranta darbo rinkos tendencijas, todėl gali tinkamai patarti

Tinkamai organizuoja savo darbą, todėl nereikia ilgai laukti, kol aptarnaus

Pasižymėjo tinkama išvaizda bei asmens higiena

Gal turite ką pridurti? Įrašykite