Jūsų požiūris į socialinę reklamą ir jos efektingumą.

Rezultatai yra viešai prieinami

Lytis:

Amžius:

Išsilavinimas:

Aš esu:

Kokia veikla Jūs verčiatės?

1. Kur dažniausiai Jūs pastebite socialinę reklamą?

2. Į kokią socialinę reklamą Jūs atkreipiate dėmesį?

3. Kokios socialinės reklamos neužtenka?

4. Ar Jums maloniau skaityti laikraščius, žurnalus, žiūrėti televizijos laidas, jeigu jose yra socialinė reklama?

5. Ką jus manote apie šokiruojančią socialinę reklamą?

6. Kaip Jūs manote, ar galima peržengti moralės ir etikos ribas kuriant socialinę reklamą, norint padidinti jos efektyvumą?

7. Kas yra svarbiausia socialinėje reklamoje? (kur turėtų būti pagrindinis akcentas)?

8. Kada Jūs atkreipiate dėmesį į socialinę reklamą?

9. Kas labiausiai atkreipia Jūsų dėmesį soc.reklamoje?

10. Kokia reklama jums labiausiai patinka?

11. Ko Jūsų nuomone trūksta socialinei reklamai?

12. Kokia buvo įsimintiniausia Jūsų matyta socialinė reklama?

13. Kokia soc. reklama jus labiausiai veikia?

13. Ar kadanors socialinė reklama dirgino Jūs?

c) Taip. Kodėl? Kas būtent?

14. Kokios reklamos Jūs nežiūrėtumėte išvis?

15. Ar įžeidžia Jūs tokia soc. reklama ? (Soc. Reklama prieš rūkimą Sloganas: „Baikite čiulpti“ Prancūzija, 2010 metai)

(Soc. Reklama prieš rūkimą Sloganas: „Baikite čiulpti“ Prancūzija, 2010 metai)
15.	Ar įžeidžia Jūs tokia soc. reklama ? (Soc. Reklama prieš rūkimą	Sloganas: „Baikite čiulpti“	Prancūzija, 2010 metai)

16. Ar įžeidžia Jūs tokia soc. reklama ?

Soc. Reklama prieš pedofiliją Sloganas: „Kai kurie dalykai yra neužmirštami“ Ispanija, 2009mettai
16. Ar įžeidžia Jūs tokia soc. reklama ?

17. Ar įžeidžia Jūs tokia soc. reklama ?

Vaikų paramos organizacijos reklama Sloganas: „Pas vargšus žmones nebūna laimingų vaikų“
17. Ar įžeidžia Jūs tokia soc. reklama ?

18. Ar Jūs laikote tokią reklama efektyvia?