Jaunų menininkų pristatymas rinkoje

Sveiki.Esu antro kurso vizualinės komunikacijos studentė.Noriu atlikti tyrimą apie katik baigusių meno studijas studentų realizavimą meno rinkoje.

Ar studijų metu skiriamas pakankamas dėmesys Jūsų vadybos įgudžiams lavinti?

Kaip manote, ar lengva katik baigusiam studijas menininkui įsilieti į rinką?

Ar Jums būtų reikalingas žmogus ar organizcija padedanti įsilieti į rinką( Jūsų darbų pristatomieji renginiai,parodų organizavimas naujų kontaktų paieška ir užmezgimas, vadybos klausimų konsultavimas)?

Kokia konkrečiai pagalba būtų naudingiausia?

  1. darbų pristatymas ir parodų rengimas
  2. Kontaktų užmezgimas
  3. Finansine
  4. Parodų organizavimas, informacijos suteikimas finansiniais klausimais.
  5. Einu ir dirbu
  6. Renginiai, kurių metu būtu užmezgami kontaktai (kažkas panašaus į vgtu karjeros dienas).
  7. Kaip teisingai "įsipaišyti" į rinką, patarimai ir pan. Tik baigus studijas, neturint jokių pažįstamų ir ryšių rasti norimą darbą sudėtinga, ypač meno srity.
  8. Konsultacijos, kaip tinkamai pristatyti save ir savo darbus užsakovui ar įmonei, kaip ieškoti kontaktų, kaip atskirti naudingus ir nenaudingus kontaktus. Renginiai, į kuriuos susirinktų tikslinė auditorija, užsakovai. Atvirų diskusijų vakarai, kad galėtum būti pastebėtas.
  9. darbų finansavimas, tai suteiktų paspirtį tobulėti, naudoti geresnes medžiagas.
  10. Kad atsirastų žmogus, gebantis suorganizuoti lengvai prieinamą parodą kiekvienam menininkui išsireikšti. Parodų ciklas ( ? ), jo komunikacija, leidiniai, reklama. Tik per reklamą galim pasiekti menininką dominančią auditoriją. Manau, kad pagrindinis būsimo organizacinio žmogaus tikslas – būti tarpininku tarp valdžios atstovų ir menininko. Antraeilė funkcija – sukurti parodų ciklą, kuris būtų reprezentuojamas kaip prestižinis jaunųjų menininkų parodų ciklas ( kad visi norėtų apsilankyt, dalyvaut ir domėtis -- ale 5/5, tik ne paskaitų principu)_.

Kokia jauno menininko pristatomojo renginio forma būtų priimtiniausia?

Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą